• حداقل سرمایه : 200 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
امروزه بسیاری از آرایشگران به دنبال تاسیس آرایشگاه شخصی خود هستند ؛ اما به دلیل بالا بودن هزینه مکان راه اندازی و اجاره ها نمیتوانند این کار را انجام دهند. شما میتوانید بجای خرید فضایی برای احداث آرایشگاه، یک ون خریداری کرده و آرایشگاهی سیار داشته باشید و با درست کردن تجهیزات داخل ون، به هر جایی از شهر سفر کرده و مشتریان زیادی داشته باشید.

تاسیس آرایشگاه نیاز به درک مناسب از این موضوع دارد و آرایشگر باید آمادگی سرمایه گذاری یا صرف هزینه های غیرقابل پیش بینی را داشته باشد. به علاوه کسی که به دنبال تاسیس آرایشگاه است، باید توانایی تهیه وسایل مناسب برای آرایشگری را نیز داشته باشد.

 آرایشگری که سال ها تجربه کسب کرده است و مهارت های زیادی دارد، می تواند آرایشگاه باز کند. در واقع هنگامی که کسی تصمیم به راه اندازی آرایشگاه میگیرد، باید همه مهارت های لازم برای این کار را داشته باشد و هیچ نگرانی در مورد این موضوع نداشته باشد. همچنین باید مشتری های وفاداری نیز وجود داشته باشند تا سرمایه گذاری و شروع این کار ممکن شود. 


آرایشگاه سیار


حال تصور کنید شما با ماشین شخصی خود و بدون نیاز به اجاره یا خرید فضایی آرایشگاه خود را داشته باشید. اگر شما دارای وسیله نقلیه هستید، میتوانید از آن استفاده کرده و آرایشگاه سیار راه اندازی کنید؛ ولی ماشین شما باید بزرگ باشد و فضای کافی برای گذاشتن وسایلتان را داشته باشد، در غیر این صورت کاری بسیار دشوار خواهد بود.


 نرم افزار آموزش آرایشگریحتما این به این مطلب هم سربزنید: نرم افزار آموزش آرایشگری
فرض کنید نرم افزاری وجود داشته باشد که نحوه آرایش و گریم چهره و سبک های مختلف آن را آموزش دهد. کاربران با وارد شدن به نرم افزار آموزش آرایشگری و مراجعه به منوی اصلی، با گزینه های مختلفی از جمله آرایش چشم، لب، ابرو و دیگر اعضای چهره روبه رو می شوند و میتوانند از روش های متفاوت آموزشی؛ از جمله فیلم، عکس، انیمیشن و ... به فراگیری سبک های متفاوت آرایش چهره، بپردازند.


شما میتوانید بجای خرید فضایی برای احداث آرایشگاه، یک ون خریداری کرده و آرایشگاهی سیار داشته باشید و با درست کردن تجهیزات داخل ون، به هر جایی از شهر سفر کرده و افراد زیادی آشنا شوید و مشتریان زیادی را به کار خود علاقه مند کنید. اینگونه شما هم کاری پر درآمد دارید و هم جذابیت کاری آن باعث میشود تا حال شما همیشه خوب باشد و دوستان و مشتریان زیادی پیدا کنید. 


ون آرایشی


خانم های زیادی وجود دارند که هنگام رفتن به مهمانی دوست دارند در منزل خود حاضر شده و به دلیل کمبود وقت، زمان خود را صرف رفت و آمد به آرایشگاه نکنند، شما میتوانید از این فرصت استفاده کرده و با رفتن به منزل آن ها، باری را از روی دوش آن ها بردارید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط