• حداقل سرمایه : 0 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
ایده کوپن غذای نیازمندان ، برای کسانی است که میخواهند کمک کنند و درعین حال مطمئن باشند که کمکشان واقعا موثر است. کوپن هایی که میتوانید از سوپرمارکت ها یا غذاخوری ها تهیه کنید و در کیف پولتان نگه دارید تا وقتی که نیازمندی دیدید، به جای وجه نقد، از این کوپن ها استفاده کنید و نگرانی این افراد را برای تغذیه امروز یا امشبشان، رفع کنید.

روزانه در خیابان ها و پیاده روهای شهر های بزرگ، افرادی را میبینیم که در فصول مختلف سال و در سنین متفاوت از شما به شیوه های مختلف درخواست کمک میکنند؛ این درخواست ها عموما برای غذاست. اما اکثر مردم شک دارند کمکی که به این افراد میکنند در راه درستی خرج می شود یا صرف مواد مخدر و ... می شود و این به بهانه ای برای کمک نکردن تبدیل میشود.بعضی هم تصمیم میگیرند خودشان غذا و خوراکی تهیه کنند یا از غذای خودشان به افراد نیازمند بدهند. 

  بسیاری از ما به صورت روزانه از کنار این افراد عبور کرده و در موردشان احساس مسئولیت می کنیم؛ به تازگی ایده جدیدی در این مورد اجرایی شده است به این شیوه که کوپن هایی طراحی شده اند که مخصوص غذای نیازمندان است با عنوان کوپن غذای نیازمندان است.

ایدۀ کوپن غذای نیازمندان، برای کسانی است که میخواهند کمک کنند و درعین حال مطمئن باشند که کمکشان واقعا موثر است. کوپن هایی که میتوانید از سوپرمارکت ها یا غذاخوری ها تهیه کنید و در کیف پولتان نگه دارید تا وقتی که نیازمندی دیدید، به جای وجه نقد، از این کوپن ها استفاده کنید و نگرانی این افراد را برای تغذیه امروز یا امشبشان، رفع کنید. اگر این افراد روزی چند کوپن هم دریافت کنند مشکلی پیش نخواهد آمد و میتوانند آن ها را طی ماه مصرف کنند.

کارشناس تغذیه ایده نو برای کسب و کارحتما این به این مطلب هم سربزنید: کارشناس تغذیه ایده نو برای کسب و کار
غذا خوردن، از جمله مهم ترین نیازهای هر فرد محسوب می شود و تغذیه مناسب رابطه مستقیمی با سلامت روحی و جسمی و طول عمر دارد. یک مشاور تغذیه، اطلاعات کافی درباره ارزش مواد غذایی و علم تغذیه را دارد و همچنین یک متخصص تغذیه، نحوه تغذیه هر فرد را با توجه به نیازهای بدن او می تواند تعیین نماید.یکی از ایده های کسب و کار، کارشناس تغذیه می باشد که ایده ای نو و خلاقانه بوده و طرفداران زیادی دارد؛ زیرا مستقیم با سلامت انسان در ارتباط است.

اگر صاحب رستوران، غذاخوری یا سوپر مارکتی هستید، میتوانید ماهانه میزان مشخصی از درآمدتان را به این افراد بی نوا اختصاص دهید و در این امر اجتماعی شریک شوید. 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط