• حداقل سرمایه : 400 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
ظروف یکبار مصرف، نقش بسیار پر رنگی در زندگی انسان امروزی دارند. اگر به دنبال کاری پر سود و درآمد زا هستید، ایده خلاقانه تولید لوازم پلاستیکی، می تواند ایده بسیار خوبی برای شروع کار باشد.

ظروف یکبارمصرف هم مزایا و هم معایب خاص خود را دارند. نکات منفی از آن جهت که زیست‌ محیط‌ها معتقدند ضرر و زیان‌هایی را به طبیعت وارد می‌کند و نکات مثبت‌ از آن نظر که می‌گویند تولید این محصولات، تکمیل‌ کننده روند تولید در هر کشوری است. علاوه بر آن بازار بزرگی را که در این حوزه شکل گرفته است نمی‌توان نادیده گرفت. 


ظرف یکبار مصرف

ایده موفق محصولات همه کاره


فرآیند ساخت ظروف یکبار مصرف در همه جا فرآیندی مشابه بوده و تنها نوع ماشین آلات و روش های فرعی بکار رفته متغیر می باشند. کل فرآیند در دو مرحله اصلی انجام می گیرد، ابتدا مواد اولیه مورد نظر در دستگاه اکسترودر تبدیل به ورق شده و سپس ورق به دست آمده با روش ترموفورمینگ، تبدیل به ظرف مورد نظر می شود.

نگرانی‌ها در مورد ظروف یکبار مصرف تنها مربوط به تندرستی و سلامت انسان‌ها نیست، بلکه مسائلی در مورد تخریب محیط‌ زیست نیز در این مورد وجود دارد. این صنعت که حجم بالایی از اشتغال‌ و درآمدزایی را در بسیاری از کشورها ایجاد کرده، جوان و در حال رشد بوده و هنوز جای زیادی برای پیشرفت و ترقی دارد. 


ظرف


اگر به دنبال کاری پر سود و درآمد زا هستید، ایده خلاقانه تولید لوازم پلاستیکی، می تواند ایده بسیار خوبی برای شروع کار باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط