• حداقل سرمایه : 50 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
امروزه به دلیل آپارتمان نشینی، تراکم جمعیت و هزاران دلیل استرس زای دیگر و با توجه به خواص آرام بخشی آکواریوم در منازل و کم دردسر تر بودن نگهداری ماهی زینتی در منزل، نسبت به سایر جانوران، بازار تقاضای این گونه از آبزیان در سراسر جهان رو به گسترش روزافزون است. در بسیاری از شهرها ده ها مغازه به خرید و فروش ماهیان زینتی اشتغال دارند و یکی از پر سود‌ترین بخش‌های آبزی پروری، پرورش ماهی‌های زینتی است که از گردش مالی بالایی در دنیا برخودار هستند.

در بسیاری از شهرها ده ها مغازه به خرید و فروش ماهیان زینتی اشتغال دارند و یکی از پر سود‌ترین بخش‌های آبزی پروری، پرورش ماهی‌های زینتی است که از گردش مالی بالایی در دنیا برخودار هستند.


آکواریوم

کافه گربه ایده ای جذاب برای دوستداران حیوانات


پرورش ماهی زینتی نسبت به پرورش سایر جانداران، دردسرهای محیطی کمتری دارد. البته پرورش و تکثیر هر جانداری نیازمند تخصص و تجربه است؛ به هر حال امکان پرورش این آبزی در خانه ها به عنوان مشاغل خانگی قابل انجام است و هم اکنون در بسیاری از استانها، کارآفرینان زیادی هستند که در منزل اقدام به تکثیر و پرورش ماهی زینتی نموده اند. پرورش ماهی زینتی نیاز به سرمایه اولیه زیادی نداشته و با کمترین سرمایه و فقط با چند آکواریوم میشود به کار پرورش ماهیان زینتی در خانه پرداخت. 


 وبسایت معرفی حیوان خانگی حتما این به این مطلب هم سربزنید: وبسایت معرفی حیوان خانگی
این روزها حیوانات خانگی طرفداران سفت و سخت خود را پیدا کرده اند. موجودات کوچک و بزرگ، بامزه و مهربانی که البته همیشه هم اینطور نیستند. وبسایت معرفی حیوان خانگی این امکان را به شما میدهد که باتوجه به خصوصیات اخلاقی و علایقتان حیوان خانگی مورد نظر خود را انتخاب کرده و به سرپرستی بگیرید.


ماهی زینتی


مشاغل خانگی اگر برایتان جذابیت نداشته باشد و باعث خستگی شما شود، باعث پیشرفت و موفقیت شما نمیشود. پس اگر به فکر کارآفرینی، به خصوص در منزل هستید، حتما شغلی را انتخاب کنید که به آن حوزه علاقه مند باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط