• حداقل سرمایه : 20 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
این نرم افزار درخواست پروژه می‌تواند برگ برندهٔ افراد همیشه در سفر باشد، کسانی که برای تامین هزینه های ادامه سفر خود مجبور می‌شوند به محل زندگی و محل کار خود برگردند یا اگر دچار رخدادی غیر منتظره مثل دزدی شوند، به سختی می توانند خود را به مقصد برسانند. آنها از طریق این نرم افزار درخواست پروژه می‌توانند رزومه و اطلاعت حرفه ای خود را وارد کرده، سریعا به یک پروژه پیوسته و برای ادامهٔ سفر خود کسب درآمد کنند.و با این روش میتوانند درخواست پروژه ایی کنند و یک پروژه بگیرند.

در تمامی کسب و کار ها، خصوصا در حوزه هنر، پروژه های کوچک یک روزه، یک هفته ای و یا یک ماهه زیاد پیش می آید و صاحبین پروژه به نیروی متخصص فوری نیاز پیدا می کنند که معمولا یا در دوستان و آشنایان آنها را میابند و یا به سراغ اعلان در شبکه های اجتماعی می‌روند تا درخواست پروژه را ثبت کنند.اما مخاطبین این اعلان های درخواست پروژه های فوری بسیار محدود بوده و افراد متخصص کمی شانس پیوستن و قبول کردن این درخواست پروژه ها را پیدا می‌کنند. 

حالا تصور کنید نرم افزاری به عنوان درگاه و منبع درخواست های نیازمندی پروژه ای قرار گیرد و افراد متخصص در هر نقطه ای از ایران (یا جهان) از نزدیک ترین پروژه های در حال برگزاری با خبر شده و در صورت علاقه، به آنها بپیوندند. 


دفتر برنامه ریزی چند پروژه ایحتما این به این مطلب هم سربزنید: دفتر برنامه ریزی چند پروژه ای
یکی از مهمترین مشکلات افراد مولتی تسک، حافظه است، شاید تعدد و تفاوت وظایف آن ها موجب شود جزییات کار را از خاطر ببرند یا بعضا ایده های خلاقانه شان را فراموش کنند. دفتر برنامه ریزی چند پروژه ای، باید بتواند یک نسخۀ منحصر به فرد مدیریت پروژه باشد تا به خوبی با یک ذهن مولتی تسک، تطابق پیدا کند و مدام به او یادآوری کند تا چیزی را از قلم نیفتد.


این نرم افزار درخواست پروژه می‌تواند برگ برندهٔ افراد همیشه در سفر باشد، کسانی که برای تامین هزینه های ادامه سفر خود مجبور می‌شوند به محل زندگی و محل کار خود برگردند یا اگر دچار رخدادی غیر منتظره مثل دزدی شوند، به سختی می توانند خود را به مقصد برسانند. 

آنها از طریق این نرم افزار درخواست پروژه می‌توانند رزومه و اطلاعت حرفه ای خود را وارد کرده، سریعا به یک پروژه پیوسته و برای ادامهٔ سفر خود کسب درآمد کنند.و با این روش میتوانند درخواست پروژه ایی کنند و یک پروژه بگیرند.


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط