• حداقل سرمایه : 100 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
تا به حال برایتان پیش آمده که قرار مهمی داشته باشید و برای رزرو کردن جای مناسب به مشکل خورده باشید؟ با استفاده از نرم افزار رزرو رستوران میتوانید به راحتی میز مورد نظر را در رستوران رزرو کنید همچنین میتوانید برای ارائه خدمات با صاحبین رستوران ها قرار داد ببندد و سود مناسبی از این طریق دریافت کنید.

بسیاری از افراد، قرارهای مهم کاری و یا عاطفی خود را در رستوران ها برگزار می کنند و از ساعاتی قبل، برای رزرو یک میز در رستوران تماس میگیرند. حال اگر نرم افزاری برای رزرو و انتخاب میز از طریق پنل گرافیکی آن وجود داشته باشد، سرعت و دقت این کار افزایش پیدا خواهد کرد. علاوه بر آن، امکان رزرواسیون طولانی مدت هم وجود دارد، مثل امکان رزرو میزی در بهترین ویو یک رستوران پرطرفردار برای شبی در هفته آینده. 

نرم افزار آشپزی آنلاین بین المللیحتما این به این مطلب هم سربزنید: نرم افزار آشپزی آنلاین بین المللی
اغلب پیش آمده است که بخواهیم با مواد غذایی حاضر در منزل آشپزی کنیم، همه مواد لازم غذا را نداشته و حوصله خرید هم نداریم! این طور مواقع خلاقیتمان گل کرده و غذایی جدید می آفرینیم. حالا فرض کنید نرم افزاری باشد که به شما بگوید با همین ترکیبات، در دیگر نقاط جهان، چه غذاهایی پخت می‌شود و هم اکنون کسی آن طرف کره زمین، درحال طبخ چه غذاییست؟! همچنین این نرم افزار به چند زبان ترجمه شده و مجموعه کاملی از غذاهای محبوب جهان باشد که دوست داران آشپزی را در سراسر جهان، مطابق باسلایقشان، در کنار هم قرار داده و فرصت آشپزی گروهی را، به صورت مجازی برای آنها فراهم می کند

نرم افزار رزرو رستوران میتواند برای ارائه خدمات با صاحبان رستوران ها قرار داد بسته و سود مناسبی از این طریق دریافت کند. قابلیت های بسیار دیگری نیز میتوان به این نرم افزار اضافه کرد، مثل افزودن تصویر پاناروما یا سه بعدی میز و چشم انداز اطراف آن که به انتخاب بهتر فرد کمک خواهد کرد. این قابلیت خود میتواند یک ابزار بازاریابی و جذب کننده ی مسافران و گردشگران باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط