• حداقل سرمایه : 300 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
اگر شما یک آشپز توانمند هستید و به دنبال شروع کاری برای خود، به صورت مستقل هستید، این فرصت خوبی برای شماست. مزایای راه اندازی یک کیوسک غذا این است که می توانید برای خودتان کار کنید. شما می توانید به هر جایی که می خواهید بروید، حتی سفر کنید . هزینه های ابتدایی راه اندازی یک کیوسک غذا بسیار پایین است.

غذا خوردن یکی از مهمترین قسمت های زندگی است که هیچ کس نباید آن را نادیده بگیرد. اما متأسفانه به دلیل کار بیش از حد، ساعات طولانی کار کردن و مسافت طولانی بین خانه و محل کار خود، همه نمی توانند ناهار خود را با خود حمل کنند.


کیوسک غذا، ایده ای مفید و خلاقانهکیوسک غذا، ایده ای مفید و خلاقانه


به همین دلیل، بسیاری از افراد تقریبا هر روز ناهار و شام سفارش می دهند. اما استراحت و رفع خستگی و کمی پیاده روی برای شخص مهم و ضروری است تا بتواند تمام روز با انرژی کار کند.


** وقت شما برای ما بسیار ارزشمند است **

** مطالبی که در ادامه میخوانید صرفا برای سئو بوده و ارزش مطالعه ندارد **


کیوسک غذا

وَن صبحانه

کیوسک غذاکیوسک غذا


بنابراین آنها چه کاری باید انجام دهند؟ آنها معمولاً نزدیک دفتر خود قدم می زنند و ناهار یا شام خود را از فست فودها، رستوران ها و کیوسک های غذا در منطقه تهیه می کنند.


کیوسک غذاکیوسک غذا

کیوسک میوه، ایده ای منحصر به فرد و جدید برای تجارت 

کیوسک غذا


اگر شما یک آشپز توانمند هستید و به دنبال شروع کاری برای خود، به صورت مستقل هستید، این فرصت خوبی برای شماست. مزایای راه اندازی یک کیوسک غذا این است که می توانید برای خودتان کار کنید. شما می توانید به هر جایی که می خواهید بروید، حتی سفر کنید و هزینه های ابتدایی راه اندازی یک کیوسک غذا، به میزان حداقل است. 


کیوسک غذاکیوسک غذا


جعبه انرژیحتما این به این مطلب هم سربزنید: جعبه انرژی
ظرف چاشت های بچگی یادتان هست؟ مخزن های انرژی و انگیزه برای کلاس های طولانی مدرسه . مجموعه ای از خوراکی های سالم و انرژی بخش. این جعبه ها شامل منوی متنوعی از صبحانه ها و میان وعده هایی می باشند که بسته بندی شده و به محل کار یا تحصیل شما ارسال میشوند.


کیوسک غذا

کیوسک غذاکیوسک غذا
کیوسک غذاکیوسک غذا

آزمایشگاه غذا: ارزشش رو داره!

کیوسک غذاکیوسک غذا


نظر شما راجع به این ایده چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط