• حداقل سرمایه : 50 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
حتما برای شما هم پیش آمده که هوس پیاده روی، دویدن، کوهنوردی یا ورزش کرده باشید ولی دوستان و همکارانتان برنامه شان با شما جور نشده باشد.نرم افزار همسایه ورزشکار به شما امکان پیدا کردن دوستان ورزشکار جدیدی در اطرافتان را میدهد که همراه و هم پای شما باشند.

حتما برای شما هم پیش آمده که هوس پیاده روی، دویدن ،کوهنوردی یا ورزش کرده باشید ولی برنامه هیچکدام از دوستان و آشنایانتان با شما جور نشده باشد. 


ورزش گشت، ایده سفر پر انرژی حتما این به این مطلب هم سربزنید: ورزش گشت، ایده سفر پر انرژی
ممکن است هر یک از ما در طول زندگی، ورزش های متفاوتی را به صورت حرفه ای و مبتدی دنبال کرده باشیم اما فرصت آشنایی با ورزش هایی که اصلا نمیشناسیم یا اسمشان هم به گوشمان نخورده، هیچوقت فراهم نمیشود. ورزش گشت یک تور سفر ورزشی است که طی آن مسافران همراه با دیگر علاقمندان و تحت نظر افراد با تجربه، با ورزش های متفاوت آشنا میشوند؛ فرصتی که در حالت عادی هزینه بر و زمان گیر است. شما در این تور هم با افراد زیادی آشنا میشوید و هم تجربه های ورزشی زیادی کسب میکنید.


اگر یک شبکه اجتماعی باشد که شما را با ورزشکارانِ اطرافتان آشنا کرده و ساعات ورزشی خوبی را برای شما رقم بزند چطور؟

نرم افزار همسایه ورزشکار به شما این امکان را میدهد که دوستان ورزشکار جدیدی پیدا کرده که در برنامه های کوهنوردی، صخره نوردی و پیاده روی همراه شما خواهند بود.


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط