• حداقل سرمایه : 50 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید سفر کنید اما همسفر و همراه مناسبی پیدا نکرده باشید. سفر در کنار افراد با تجربه و کارآزموده فرصتی است که نرم افزار سفر اجتماعی میتواند آن را فراهم کند همچنین در مواقعی که در سفر با مشکلی مواجه شده اید به کمکتان می آید.

نرم افزاری برای اینکه به شما نشان دهد چه کسانی با شما همسفر اند! 

ممکن است در آغاز و مبدا همسفری پیدا نکرده باشید اما نرم افزار سفر اجتماعی به شما کمک میکند تا در رسیدن به مقصد تنها نمانید. 

نرم افزار سفر اجتماعی

کاربران به کمک نرم افزار سفر اجتماعی میتوانند برای سفر خود برنامه ریزی کرده؛ برنامه شان را به اشتراک بگذارند و از طریق برنامه ریزی سفر و قابلیت تشخیص مکانی ، همسفرانشان را بشناسند و در صورت تمایل، تا نقطه ای با هم همراه شوند و از تجربیات سفر یکدیگر استفاده کنند. 


پرداخت پس از سفرحتما این به این مطلب هم سربزنید: پرداخت پس از سفر
اگر هوس سفر کرده اید و توان پرداخت هزینه های هنگفت مربوط به سفر را ندارید شرکت پرداخت پس از سفر انتخاب مناسبی برای شماست. حتما برایتان سوال پیش می آید که چطور ممکن است؟ سفر کردن از آن دست کارهاییست که محدودیت نمیشناسد، افراد و خانوار ها در هر سطح مالی که قرار داشته باشند سفر را از برنامه زندگی خود حذف نمیکنند. در این میان شرکت پرداخت پس از سفر میتواند به خزانه سفر بدل شده و با اعطای وام های سفر و دریافت قسط و مقادیر مشخصی سود پس از پایان سفر، به مسافرین از هر قشر و گروه درآمدی کمک کند تا اوقات خوش و بی نقصی را در هنگام سفر تجربه کنند.

نرم افزار سفر اجتماعی میتواند در شرایط بحرانی که مسافران به کمک نیاز دارند، مثلا بنزین تمام کرده اند یا در راه مانده اند نیز، کاربردی باشد. 

نظر شما درباره ایده نرم افزار سفر اجتماعی چیست؟

 به نظر شما این نرم افزار چه قابلیت های دیگری میتواند داشته باشد؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط