• حداقل سرمایه : 1000 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
رستوران هایی بدون سرآشپز و خود خانوما غذا درست میکنن و هروقت حوصله خانواده ها سر میره میرن دور هم . با آدمای جدید آشنا میشن و لذت میبرن . بعدم که تموم شد دور همیشون خدمه میان مرتب میکنن دور و بر رو حتی میتونه به صورت خونه اجاره داده بشه که بیان بریزن و بپاشن و بخندن و برن

همیشه برامون پیش اومده که یک نفر بخواد بقیه رو مهمون کنه یا چند خانواده بخوان کنار همدیگه باشن . توی آشپزخونه های کوچیک نمیشه راحت همه با هم آشپزی کنن ولی اگر رستوران هایی باشه که بتونن در اختیار قرار بدن تجهیزاتشون رو همه خانوما میتونن همزمان آشپزی کنن .

و یا اینکه رستوران هایی داشته باشیم که مردم خودشون آشپزی کنن . بدون سرآشپز باشه و... . اینجوری هروقت ی خانواده حوصلش سر میره و میخواد با بقیه خانواده ها آشنا بشه میرن اونجا . خانوما با هم آشپزی میکنن ، آقایون هم با هم فیلم میبینن
هم موجب آشنایی میشه هم ی کار جدید انجام دادن. از همه مهمتر بعد اینکه شکما سیر شد و رسیدن به قسمت عذاب آور جمع کردن سفره ، همه استراحت میکنن و خدمه تمیز کاری ها رو انجام میدن .

حتی هتل ها و مسافر خانه ها و ... میتونه 


رستوران به سبک خانوادگی، ایده ای خاص و پردرآمد



** وقت شما برای ما بسیار ارزشمند است **

** مطالبی که در ادامه میخوانید صرفا برای سئو بوده و ارزش مطالعه ندارد **


اگرچه تنها بودن و لذت بردن از زندگی به تنهایی هیچ مشکلی ندارد، اما بعضی از افراد دوست دارند در کنار دیگران باشند و تا آنجا که ممکن است وقت خود را با بقیه سپری کنند.

راه اندازی رستوران زیر آب ایده‌ی جذاب و خلاقانه

رستوران به سبک خانوادگی، ایده ای خاص و پردرآمد


علاوه بر این، برخی از مهمانی ها، دیدارهای خانوادگی، عروسی ها و ... فعالیتی انفرادی نیستند. برای این رویدادها، ما به یک رستوران به اندازه کافی بزرگ و فضای کافی نیاز داریم تا بتواند فضایی لازم برای همه داشته باشد.


رستوران به سبک خانوادگی

نرم افزار رزرو و نمایش میزهای رستوران

رستوران به سبک خانوادگی


به همین دلیل ما به انواع باغ ها، هتل ها و به ویژه رستوران هایی به سبک خانوادگی نیاز داریم.


رستوران به سبک خانوادگی

ایده استارتاپی راه اندازی رستوران ارگانیک

رستوران به سبک خانوادگی


افتتاح و راه اندازی یک رستوران به سبک خانوادگی هزینه زیادی دارد. رستوران ها ارزان نیستند و به مقدار زیادی وسیله و تدارکات خاصی نیاز دارند. نیازهایی از جمله: مکان مناسب با نور مناسب، تعدادی کارمند، تعدادی پیشخدمت، تعدادی سرآشپز، میز و صندلی، مواد مختلف برای پخت وعده های غذایی متفاوت و غیره.


رستوران به سبک خانوادگی


 رستوران سیاهحتما این به این مطلب هم سربزنید: رستوران سیاه
آیا تا به حال تصور کرده‌اید که در تاریکی مطلق، جایی که هیچ بارقه‌ای از نور نمی‌تواند به آن راه یابد، چگونه حسی را در هنگام غذا خوردن تجربه خواهید کرد؟ رستوران سیاه تاریک ترین رستورانی است که در تمام زندگیتان دیدید.

   

رستوران به سبک خانوادگی


هزینه افتتاح رستوران های سبک خانوادگی بسیار زیاد است اما درآمد آن نیز قابل توجه است. یک شرط برای موفقیت این ایده تجاری وجود دارد: شما باید در انجام این کار بهترین باشید. تمیزی و نظافت، پرسنل حرفه ای، مواد غذایی سالم و تازه و غیره.


رستوران به سبک خانوادگی

وبلاگ نویسی غذا، ایده ای جذاب و سودآور

رستوران به سبک خانوادگی


اگر همه این شرایط را رعایت کنید، یک رستوران پر رونق با مشتریان خوشحال و راضی خواهید داشت.


رستوران به سبک خانوادگی

کیوسک غذا، ایده ای مفید و خلاقانه

رستوران به سبک خانوادگی


نظر شما در مورد رستوران به سبک خانوادگی چیست؟ آیا فکر می کنید ایده خوبی است؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط