• حداقل سرمایه : 50 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
هرکدام از نرم افزار های اجتماعی، شبکه کاربران خود را ساخته اند که از طریق آن ممکن است به آدم های هم سلیقه و شبیه خود بربخورید. می توانید در نرم افزار هم سلیقه تو پیدا کن لینک تمام شبکه های اجتماعی خود را در آن بارگذاری کنید و هوش مصنوعی نرم افزار قابلیت تشخیص کد های مشابه شما را پیدا کرده، به شباهت سلیقۀ شما با دیگر کاربران امتیاز میدهد و شبیه ترین افراد را از نظر سلیقه به شما معرفی میکند.

شما ممکن است در چندین شبکه اجتماعی حضور فعال داشته باشید و روزانه هزاران موزیک، عکس، ویدیو، پادکست و... را لایک یا فالو کنید.  

هرکدام از این نرم افزار ها شبکه کاربران خود را ساخته اند که از طریق آن ممکن است به آدم های هم سلیقه و شبیه خود بربخورید، با آن ها آشنا شوید و دربارۀ علایقتان در قالب پلتفرم آماده شده ، به گفتگو بپردازید. 

حالا فرض کنید درگاهی وجود داشته باشد که بتوانید لینک تمام شبکه های اجتماعی خود را در آن بارگذاری کنید و نرم افزار به شما یک لینک و یا آی دی کلی بدهد که برآوردی از تمام علایق و سلایق روزانۀ شما در این شبکه هاست.

کار این نرم افزار زمانی مهم می شود که هوش مصنوعی نرم افزار قابلیت تشخیص کد های مشابه شما را پیدا کرده، به شباهت سلیقۀ شما با دیگر کاربران امتیاز میدهد و شبیه ترین افراد را از نظر سلیقه به شما معرفی میکند.

این نرم افزار میتواند جزئیات شگفت انگیز دیگری هم داشته باشد. 


نرم افزار همسفرتو پیدا کن!حتما این به این مطلب هم سربزنید: نرم افزار همسفرتو پیدا کن!
حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید سفر کنید اما همسفر و همراه مناسبی پیدا نکرده باشید. سفر در کنار افراد با تجربه و کارآزموده فرصتی است که نرم افزار سفر اجتماعی میتواند آن را فراهم کند همچنین در مواقعی که در سفر با مشکلی مواجه شده اید به کمکتان می آید.


نظرتان دربارۀ ایده نرم افزار هم سلیقه تو پیدا کن چیست ؟

 به نظرتان چه کمبودهایی دارد و چگونه بهتر میشود؟


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط