• حداقل سرمایه : 50 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
اغلب پیش آمده است که بخواهیم با مواد غذایی حاضر در منزل آشپزی کنیم، همه مواد لازم غذا را نداشته و حوصله خرید هم نداریم! این طور مواقع خلاقیتمان گل کرده و غذایی جدید می آفرینیم. حالا فرض کنید نرم افزاری باشد که به شما بگوید با همین ترکیبات، در دیگر نقاط جهان، چه غذاهایی پخت می‌شود و هم اکنون کسی آن طرف کره زمین، درحال طبخ چه غذاییست؟! همچنین این نرم افزار به چند زبان ترجمه شده و مجموعه کاملی از غذاهای محبوب جهان باشد که دوست داران آشپزی را در سراسر جهان، مطابق باسلایقشان، در کنار هم قرار داده و فرصت آشپزی گروهی را، به صورت مجازی برای آنها فراهم می کند

ایده نرم افزار آشپزی آنلاین بین المللی

نرم افزاری که بتوانید هر کجای جهان مواد غذایی مورد نظرتان را در آن انتخاب کنید و از ترکیب همان مواد غذایی، به شما پیشنهاد غذا داده شود. این نرم افزار به چند زبان ترجمه شده و مجموعه کاملی از غذاهای محبوب جهان باشد.


پخت فینگر فود برای مهمونیحتما این به این مطلب هم سربزنید: پخت فینگر فود برای مهمونی
فینگرفود یک دسر و غذای حیاتی برای هر مهمونیه . پخت و آماده کردنش هم زمان بر و خیلی پر دردسره . پخت فینگرفود یک ایده پر سود و یک شغل خونگی عالیه


همچنین یکی از قابلیت های جذاب این نرم افزار، می‌تواند گزینه آشپزی خلاقانه باشد که کاربران توسط آن، دستور پخت هایی که با همان مواد غذایی طبخ کرده اند را، وارد کرده و به دیگر کاربران هم پیشنهاد می دهند. معرفی غذا به این شیوه، هم کاربردی بوده و هم به اشتراک فرهنگی منجر می‌شود و هم کاربران را با غذاهای متنوع جهان، آشنا می‌کند. 

 آشپزی آنلاین بین المللی

از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به آشپزی آنلاین اشاره کرد، گزینه ای که دوست داران آشپزی را در سراسر جهان، مطابق باسلایقشان، در کنار هم قرار داده و فرصت آشپزی گروهی را، به صورت مجازی برای آنها فراهم می کند، ایونت هایی دو یا چند نفره که از طریق ویدئو کال برگزار میشود.

شما چه ایده هایی برای این نرم افزار دارید؟ به نظر شما چه موانعی در مسیر طراحی این نرم افزار وجود دارد؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط