• حداقل سرمایه : 1000 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
سازمان ها در شهرهای مختلف به وفور اموال اضافه دارن که میشه با هزینه پایین از ایشان اجاره و استفاده کرد . در این مسیر به صورت شراکت با ایشان میتونیم از اموالشون استفاده کنیم و مستقلاتی که صرفا برای ایشان هزینه بوده سودده خواهد شد

سازمان ها در شهرهای مختلف به وفور اموال اضافه دارن که میشه با هزینه پایین از ایشان اجاره و استفاده کرد . در این مسیر به صورت شراکت با ایشان میتونیم از اموالشون استفاده کنیم و مستقلاتی که صرفا برای ایشان هزینه بوده سودده خواهد شد



سرمایه گذاری پر سود روی زمین


** وقت شما برای ما بسیار ارزشمند است **

** مطالبی که در ادامه میخوانید صرفا برای سئو بوده و ارزش مطالعه ندارد **


"سرمایه گذاری پر سود"

خیلی از کسانی  که سرمایه دارند،  نمیدانند که سرمایه نقدی خود را در کجا و صرف چه اموری کنند.که با توجه به افزایش روز افزون تورم ، ارزش پول پایین نیاید.معمولا سرمایه گذاران سرمایه خود را تبدیل به مسکن، زمین، خودرو، طلا و سکه یا گاها سهام یک شرکت، صندق سرمایه گذاری مشترک و ... میکنند.

یک پیشنهاد مشترک که اکثر سرمایه گذاران به کسانی که قصد سرمایه گذاری در ایران را دارند، میکنند.این است که: "بدهی خوب ایجاد کنید."

سرمایه گذاری پر سود


*در شرایط تورم ایران،دو نوع "بدهی"وجود دارد:

1:بدهی خوب(که در اثر خرج کردن پول برای ایجاد دارایی به وجود می آید)

2:بدهی بد(که در اثر خرج کردن پول برای هزینه ها به وجود می آید)

آنها معتقد اند که سعی کنید بدهی خوب ایجاد کنید و پول را برای ایجاد دارایی های مختلف استفاده کنید. زمانی که دارایی هایتان با ارزش شدند علاوه بر حفظ ارزش پول شما، بدهی هایتان را میتوانید پرداخت کنید.


investment


خرید خودرو و مسکن تقریبا دو عاملی است که استهلاک دارد.طلا و سکه ام به نرخ دلار واکنش نشان میدهند و ریسک بالایی دارد.گرفتن سهام یک شرکت و سرمایه گذاری روی آن متاثر از شرایط اقتصادی کشور است و رفتن به سمت صندق سرمایه گذاری مشترک تاثیر پذیر است از نوع سرمایه گذاری مدیریت شرکت و یا وضعیت یک صنعت ...به طبع انتخاب هر کدام برای سرمایه گذاری پر سود نیاز به تحلیل و مشورت دارد.

*یکی از مواردی که میشود به عنوان یک عملی که ریسک پایینی دارد به آن برای سرمایه گذاری پر سود اشاره کرد،"زمین"است.





زمین ، استهلاک ندارد.با تورم رشد میکند و حتی میتوانید از اجاره دادن آن به عنوان : احداث گلخانه ، زمین بازی یا به کشاورز ها برای کشت سبزی و... درآمدزایی کنید.

اینگونه نه تنها از رشد آن مکان سود میبرید بلکه با اجاره دادن آن هم به سرمایه خود اضافه میکنید.

به نظر شما دیگر درچه چیز هایی میتوانیم یک سرمایه گذاری پر سود داشته باشیم؟نظرتونو برامون بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط