• حداقل سرمایه : 200 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
ایده خلاقانه ی تولید و پخش مواد غذایی نیمه آماده تازه فرصت طبخ و خوردن غذای سالم و خوشمزه خانگی را برای همه فراهم کند. از آنجایی که مخاطبان اصلی این کسب و کار، افراد شاغل هستند، میتواند بازار هدف گسترده ای را در میان آشنایان و نزدیکان مشتریان خود نیز جستجو کرده، روز به روز پیشرفت کند و پاسخگوی نیاز های افراد بیشتری باشد.

ایده خلاقانه ی تولید و پخش مواد غذایی نیمه آماده تازه میخواهد به این مساله بپردازد و فرصت طبخ و خوردن غذای سالم و خوشمزه خانگی را برای همه فراهم کند. شروع کنندگان این کسب و کار، میتوانند به مرحله آماده سازی مواد اولیه غذاها بپردازند و کارهایی که نیاز به دقت و زمان زیادی دارند را انجام دهند. از جمله این کار ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد: 

خرد کردن انواع سبزیجات و صیفی جات

پاک کردن حبوبات و ترکیب کردن آن ها

تولید انواع آب میوه ها

تولید انواع روغن ها و ...

ایده کسب و کار تولید و پخش مواد غذایی نیمه آماده تازه

ایده تولید و پخش مواد غذایی نیمه آماده تازه به شدت وابسته به خلاقیت شروع کنندگان آن است و میتواند ترکیبات جدید و تازه ای برای آشپزی سالم خلق کند و با ارائه منویی متنوع، رضایت مشتریانش را بدست آورد. از آنجایی که مخاطبان اصلی این کسب و کار، افراد شاغل هستند؛ میتواند بازار هدف گسترده ای را در میان آشنایان و نزدیکان مشتریان خود نیز جستجو کرده، روز به روز پیشرفت کند و پاسخگوی نیاز های افراد بیشتری باشد.


کارشناس تغذیه ایده نو برای کسب و کارحتما این به این مطلب هم سربزنید: کارشناس تغذیه ایده نو برای کسب و کار
غذا خوردن، از جمله مهم ترین نیازهای هر فرد محسوب می شود و تغذیه مناسب رابطه مستقیمی با سلامت روحی و جسمی و طول عمر دارد. یک مشاور تغذیه، اطلاعات کافی درباره ارزش مواد غذایی و علم تغذیه را دارد و همچنین یک متخصص تغذیه، نحوه تغذیه هر فرد را با توجه به نیازهای بدن او می تواند تعیین نماید.یکی از ایده های کسب و کار، کارشناس تغذیه می باشد که ایده ای نو و خلاقانه بوده و طرفداران زیادی دارد؛ زیرا مستقیم با سلامت انسان در ارتباط است.


درمورد شیوه پخش این مواد غذایی هم ایده های بسیاری وجود دارد؛ یکی از آن ها میتواند استفاده از پیک باشد، که در صورت زیاد شدن سفارش ها، هزینه ارسال را افزایش می دهد؛ روش دیگر استقرار در یک مغازه است که به علت حساسیت مواد غذایی باید بسیار بهداشتی و مجهز باشد و از محل آماده سازی نیز، فاصله زیادی نداشته باشد.

 پخش مواد غذایی نیمه آماده تازه

تولید اسانس های گیاهی، ایده خلاقانه کسب و کار


نظر شما درباره این ایده کسب و کار چیست؟ به نظر شما چه مواد غذایی میتواند برای پخت یک غذا آماده شود و مخاطبان را برای صرفه جویی در زمان به سمت بازار خرید این محصولات روانه کند؟

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط