• حداقل سرمایه : 50 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
نرم افزار رویداد های توریستی میتواند درگاهی برای اطلاع رسانی از آخرین رویداد های توریستی باشد، این رویداد ها میتوانند شامل طیف وسیعی از فعالیت های ثابت و خلاقانه شرکت های توریستی باشند. تمامی شرکت ها هم میتوانند با ارائه مدارک و اسناد ثبت خود و پرداخت هزینه ای جهت خرید طرح های مختلف اشتراک نرم افزار، شروع به بارگذاری رویداد ها کنند، از امکانات و ویژگی های جالب رویداد توریستی مورد نظر بگویند، طرح های تخفیفی بگذارند و به هر شیوه ای که تمایل دارند، مخاطبان را سمت خود جذب کنند.

ایده طراحی نرم افزار رویداد های توریستی

نرم افزار رویداد های توریستی میتواند درگاهی برای اطلاع رسانی از آخرین رویداد های توریستی باشد؛ این رویداد ها میتوانند شامل طیف وسیعی از فعالیت های ثابت و خلاقانه شرکت های توریستی باشند. تمامی شرکت ها هم میتوانند با ارائه مدارک و اسناد ثبت خود و پرداخت هزینه ای جهت خرید طرح های مختلف اشتراک نرم افزار، شروع به بارگذاری رویداد ها کنند، از امکانات و ویژگی های جالب رویداد توریستی مورد نظر بگویند، طرح های تخفیفی بگذارند و به هر شیوه ای که تمایل دارند، مخاطبان را سمت خود جذب کنند. 


نرم افزار همسفرتو پیدا کن!حتما این به این مطلب هم سربزنید: نرم افزار همسفرتو پیدا کن!
حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید سفر کنید اما همسفر و همراه مناسبی پیدا نکرده باشید. سفر در کنار افراد با تجربه و کارآزموده فرصتی است که نرم افزار سفر اجتماعی میتواند آن را فراهم کند همچنین در مواقعی که در سفر با مشکلی مواجه شده اید به کمکتان می آید.


ایجاد حالت بازار رقابتی، از قابلیت های نرم افزار رویداد های توریستی است که ضمن رعایت قوانین، به شرکت ها کمک میکند تا بر سر زبان ها بیفتند و هرکدام به شیوه ای، خودشان را به مخاطبان معرفی کنند.

ایده طراحی نرم افزار

نکته خلاقانه ای که میتوان در مرحله اجرایی ایده نرم افزار رویداد های توریستی مد نظر داشت این است که رویداد ها میتوانند لزوما شامل سفر نباشند؛ رویداد یک شام ساحلی با قیمتی مناسب و معقول، میتواند سیل عظیمی از مسافران حاضر در شهر را به سمت یک رویداد جذاب و گروهی بکشاند و شب بعد رویداد دیگری برگزار شود. از جمله این رویداد های تفریحی میتوان به رویداد روشن کردن بالن آرزوها، برنامه دسته جمعی تئاتر، عکاسی از غروب آفتاب، آتش بازی در کویر و ... اشاره کرد.


همانطور که اشاره شد، ایده نرم افزار رویداد های توریستی میتواند قابلیت ها و ویژگی های حیرت آوری داشته باشد و پیروزی آن به شدت به طرز فکر خلاقانه و هدایت بنیان گذاران آن بستگی دارد.

 نظر شما درمورد این ایده چیست؟ چطور میتوان به بهبود آن کمک کرد؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط