• حداقل سرمایه : 50 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
جمع آوری مجموعه ای از کلمات و واژه های اصیل فارسی و معادل سازی آنها با کلمات جا افتاده امروزی می تواند برای حفظ زبان بسیار تاثیرگذار باشد. ایده طراحی سایت معادل ساز فارسی مختص دغدغه مندان حوزه ادبیات و تمام دوست داران زبان فارسی و نشر و گسترش آن است.

با افزایش واژه های دخیل در زبان فارسی، این احتمال وجود دارد که به مرور زمان، کلمات اصیل فارسی به فراموشی سپرده شود یا اشکال ناقص و اشتباه رایج در محاورات جایگزین آن ها شود .


طراح رابط کاربری UIحتما این به این مطلب هم سربزنید: طراح رابط کاربری UI
سایت های اینترنتی روز به روز دارن بیشتر میشن و مشتریان بیشتری جذب میکنن . یکی از اساسی ترین بخش های هر سایت زیبایی اون و راحتی کار کردن با سایته . برای هممون اتفاق افتاده وارد یک سایت میشیم و اینقدر اذیت میشیم در هنگام خرید که بیخیال خرید میشیم و بدون نتیجه خارج میشیم .

طراحی سایت معادل ساز فارسی


جمع آوری مجموعه ای از کلمات اصیل فارسی و کلمات ابداعی فرهنگستان زبان و ادب فارسی و معادل سازی آنها با کلمات جا افتاده امروزی، می تواند اقدامی موثر برای حفظ این زبان غنی و انتقال آن به آیندگان باشد. ایده طراحی سایت معادل ساز فارسی مختص دغدغه مندان حوزه ادبیات و تمام دوست داران زبان فارسی و نشر و گسترش آن است.


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط