امروزه در شهرها، به خصوص شهرهای بزرگ، تعداد خانه های ویلایی کم شده است و به همان نسبت تعداد مجتمع های مسکونی و آپارتمان ها افزایش زیادی یافته است.اکثر مردم از نداشتن باغچه و گلدان در خانه هایشان ناراضی هستند ولی نمی دانند چه گیاهی را خریداری کنند تا در فضای بسته ی آپارتمان خراب نشود.ایده بسیار جالب طراحی نرم افزار گلدان به شما برای خرید انواع گل ها، نهال ها، درختان تزئینی و گیاهان کمک میکند به طوری که با نشان دادن اطاعات کان گیاهان میتوانید به راحتی آنهارا انتخاب و خریداری کنید.

اینترنتی شدن جامعه منجر به بالا رفتن توقع و همچنین مدرن شدن خانه ها و زندگی ها شده است. مردم به دنبال داشتن خانه های لوکس هستند، به همین دلیل اکثر کسانی که خانه های قدیمی و ویلایی دارند، با کمک مهندسان خانه های خود را خراب میکنند تا آپارتمان بسازند. با افزایش زندگی آپارتمان نشینی، حجم بیماری ها، به خصوص بیماری های روانی و افسردگی، بیشتر شده و این به شدت نگران کننده و خطرناک است.    

نرم افزار گلدان

اکثر مردم از نداشتن باغچه و گلدان در خانه هایشان ناراضی هستند ولی نمی دانند چه گیاهی را خریداری کنند تا در فضای بسته ی آپارتمان خراب نشود.


تولید دیوار های زندهحتما این به این مطلب هم سربزنید: تولید دیوار های زنده
امروزه بسیاری از شرکت های بزرگ و معروف، به دنبال ایده های جدید طراحی داخلی، جهت ایجاد فضایی امن و آرام و چشم نواز برای کارمندان و مشتریان خود هستند؛ در این میان بسیاری از شرکت ها به جای صرف هزینه جهت طراحی المان های تجملی و پر زرق و برق، به سراغ ایدۀ خلاقانه و جذاب تولید دیوار های زنده رفته اند. این دیوارها دارای گیاهان زنده هستند که به محیط شادابی می بخشد و روش های متفاوتی برای آبیاری این گیاهان وجود دارد.


ایده طراحی نرم افزار گلدان برای رفع این مشکل راه حلی دارد تا با وجود زندگی کردن در آپارتمان مردم به راحتی گل و گیاه پرورش داده و با چیدن گلدان های مختلف، محیطی زیبا و آرامش بخش برای زندگی داشته باشند. همچنین کسانی که وقت کافی برای رفتن به بازار ندارند، می توانند به راحتی گیاه مورد علاقه خود را انتخاب کرده و سفارش دهند تا در اسرع وقت، بدون نیاز به معطلی، سفارش به دست آن ها برسد.

طراحی نرم افزار

فرض کنید نرم افزاری وجود داشته باشد که انواع گل ها، نهال ها، درختان تزئینی و گیاهان دیگر را نمایش داده، در مورد هر کدام به صورت کامل توضیح دهد تا افراد با مراجعه به این نرم افزار و ساختن حساب کاربری، بدون اتلاف وقت و به راحتی گلدان مورد نظر خود را سفارش دهند.


اطلاعاتی که میتواند در این نرم افزار وجود داشته باشد، شامل موارد زیر می شود:

نوع و خانواده گیاه

مقدار نیاز به آب 

میزان نیاز به نور

قابلیت نگهداری در فضای بسته

قیمت 

و ... .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط