• حداقل سرمایه : 200 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
ایده راه اندازی کافی شاپ سیار، از بهترین ایده های راه اندازی کسب و کار بوده چون هر لحظه و هرجا و در هر شلوغی میتونن به ارائه خدمات مشغول باشن.

همزمان با گسترش کافه ها در شهر، افراد زیادی به این کار علاقه پیدا کرده اند ولی هزینه راه اندازی آن را ندارند. ایده راه اندازی کافی شاپ سیار، به افرادی که میخواهند این کار را شروع کنند، کمک بسیاری میکند، زیرا راه اندازی یک کافی شاپ، به مکانی مناسب، وسایل خاص، کارکنان و دیگر مواردی نیاز دارد که کار را بسیار دشوار میسازد.        

کافه سیار

ایده راه اندازی کافی شاپ سیار این مشکل را حل میکند زیرا افراد میتوانند با استفاده از خودرو شخصی خود یک کافی شاپ راه اندازی کرده و با چرخیدن در شهر، هم مشتریان زیادی را به خود جذب کنند و هم با ساخت صفحات مجازی از قبیل تلگرام و اینستاگرام، به تبلیغ کار خود بپردازند و افراد زیادی را در نقاط مختلف شهر با خود آشنا کنند. 


وَن صبحانهحتما این به این مطلب هم سربزنید: وَن صبحانه
ایده ون صبحانه ایده ای کاربردی برای کسانی که به دنبال کار پاره وقت هستند که حتی در سفر هم بتوانند درآمد داشته باشند می باشد.شما با خرید یک ون، تغییر و تجهیز بدنه و اتاق آن و خرید وسایل پخت و پز، پتانسیل یک کافه سیار را به دست می آورید که ایده ون صبحانه تنها گوشه ای از این کسب و کار بزرگ و متنوع است که مشتریان آن مختص به یک محله، شهر یا کشور نمی شوند، این یک ایده جهانیست.


این افراد میتوانند با درست کردن صفحه‌ ای در اینستاگرام و معرفی کار خود، هر روز به یکی از نقاط شهر سفر کرده و روز قبل به مشتریان خود این را اطلاع بدهند و همچنین میتوانند در طول روز به چند منطقه از شهر بروند؛ اینگونه خیلی بهتر کسب درآمد کرده و با آدمهای زیادی نیز آشنا میشوند.

کافی شاپ سیار

ایده راه اندازی کافی شاپ سیار، از بهترین ایده های راه اندازی کسب و کار بوده و همچنین ایده ی سودآوری است که علاقه‌مندان به قهوه و کافی ‌شاپ را به خود جذب کرده و به افراد زیادی نیز کمک میکند تا کار مورد علاقه خود را داشته باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط