• حداقل سرمایه : 100 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
تولید میوه خشک و بسته بندی و فروش میوه‌ و سبزیجات یکی از پرسود ترین کارهاییست که می توان در خانه انجام داد و به درآمد رسید. و هرچه به سال نو ، نزدیک تر باشیم، درآمد این کار هم بیشتر میشود که قنادی‌ها و سوپرمارکت‌ها، سبزی فروشی ها و هایپر مارکت ها بهترین خریداران هستند.

تولید میوه خشک و بسته بندی و فروش میوه‌ و سبزیجات یکی از پرسود ترین کارهاییست که می توان در خانه انجام داد و به درآمد رسید. و هرچه به سال نو ، نزدیک تر باشیم، درآمد این کار هم بیشتر میشود که قنادی‌ها و سوپرمارکت‌ها، سبزی فروشی ها و هایپر مارکت ها بهترین خریداران هستند.

خشک کردن میوه


** وقت شما برای ما بسیار ارزشمند است **

** مطالبی که در ادامه میخوانید صرفا برای سئو بوده و ارزش مطالعه ندارد **


با توجه به گرانی نرخ اجاره ها و افزایش هزینه ها، راه اندازی مشاغل خانگی ایی که بتواند در محیط کوچک به درآمد برسد، ایده جذابیست. البته امروزه مشاغل خانگی، رو به افزایش بوده و مورد استقبال بسیاری از زنان و مردان واقع شده است. با داشتن شغل خانگی، هزینه ایاب و ذهاب، مالیات و ترافیک ندارید و شغلی مستقل خواهید داشت.     

    


یکی از مشاغل خانگی پرطرفدار، تولید میوه خشک و بسته بندی و فروش میوه‌ و سبزیجات است.  امروزه به دلیل نداشتن وقت و حوصله، خیلی ها حاضرند پول بیشتری بدهند و انواع سبزی غذا، بادمجان، کدو و پیاز خرد و سرخ شده را تهیه کنند. همچنین تاریخچه تولید میوه‌های خشک، مربوط به ۱۷۰۰ سال قبل از میلاد مسیح است. 


در آن زمان، مردمان، میوه‌های تابستانی را خشک و برای استفاده در زمستان، ذخیره می‌کردند. تهیه چیپس میوه از میوه‌های تازه، توجیه اقتصادی بسیار مناسبی دارد. خشک کردن میوه‌جات، یکی از روش‌های جلوگیری از فساد میکروبی آن‌ها است. 


در این روش، در اثر کاهش میزان رطوبت، امکان فساد میکروبی بسیار کم میشود. خشک کردن، ضمن اینکه روی محصول اثر حفاظتی دارد، وزن و حجم آن را نیز به میزان چشم‌گیری کاهش می‌دهد، در نتیجه از هزینه‌های حمل و نقل و ذخیره‌سازی نیز می‌کاهد.


کسب و کار خشک کردن میوه


برای شروع کار ابتدا باید سبزی را خریداری کنید، پس باید تا آنجا که می شود سبزی را ارزان خریداری کنید و برای راضی نگه داشتن مشتری، سبزیجات را خوب بشوید، فقط مراقب باشید که زخمی و خراب نشوند. و سعی کنید هیچ علف هرزی در بین سبزیجات باقی نماند. 


غذا دادن به حیوانات باغحتما این به این مطلب هم سربزنید: غذا دادن به حیوانات باغ
خیلی از کسایی که باغ دارن دوس دارن که سگ داشته باشن ولی نمیتونن هرروز برن باغ بهش غذا بدن. اگر کسی باشه تو همون منطقه که ۳۰ تا باغ رو به عهده بگیره قطعا کارش میگیره


برای تولید چیپس میوه در خانه نیز، یک اتاق کوچک برای شروع کافیست. همچنین تجهیزات خشک کردن میوه، شامل دو دستگاه خشک کن و خردکن میوه است. در نهایت یک دستگاه کوچک وکیوم برای بسته‌بندی نیاز دارید که هرچه بسته‌های خود را در حجم کمتر تولید کنید، بهتر است.


میوه خشک شده

ایده کسب و کار تولید و پخش مواد غذایی نیمه آماده تازه


اگر بازاریابی بلد نیستید، حتما آن را یاد بگیرید. مهمتر از تولید، فروش و بازاریابیست. بهترین راه برای فروش بدون دغدغه در این کار، گرفتن سفارش قبل از تولید است. قنادی‌ها و سوپرمارکت‌ها، سبزی فروشی ها و هایپر مارکت ها بهترین خریداران هستند. 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط