• حداقل سرمایه : 30 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
خبرنامه یا newsletter در واقع ابزاری می باشد تا کسانی که به گزارش ها، رویداد ها یا اخبارها علاقه مند هستند از آن استفاده کنند. در واقع خبرنامه، می تواند یک نشریه داخلی، مجله دوره ای، یا حتی در سازمان، یک اطلاعیه خبری باشد.یکی از ایده های کسب و کار، چاپ خبرنامه الکترونیکی میباشد که خلاقانه، سودآور می باشد و میتوانید این کار را به عنوان یک شغل دوم یا شغل اصلی و مستقل داشته باشید.

زمانی که اینترنت به روی کار آمد، خبرنامه های الکترونیک نیز ایجاد شد. مزیتی که این خبرنامه ها دارند، این است که رایگان هستند و می توان گفت یکی از بخش های جذاب در وب سایت های سازمانی و شرکتی می باشد و باعث تعامل و ایجاد روابط عمومی با مخاطبان و مشتريان می شود.

یکی از ایده های کسب و کار، چاپ خبرنامه الکترونیکی میباشد که خلاقانه، سودآور می باشد و میتوانید این کار را به عنوان یک شغل دوم یا شغل اصلی و مستقل داشته باشید.

خبرنامه نویسی

چگونه می توانید یک مشاور رسانه اجتماعی شوید ؟


خبرنامه الکترونیک، فرقی با خبرنامه های معمولی ندارد، فقط از طريق ابزار و فناوری های الكترونيكی و اينترنتی توليد و ارسال می شود. این خبرنامه ها، از طریق پست الکترونیک به افراد تحویل داده می شوند و محتوایی که توسط فرستنده آماده می شود، برای گروه های بزرگی از افراد، شرکت ها، یا سازمان ها، در قالب از پیش تعیین شده ای ارسال می شود.

بازاريابي الكترونيك، یک نوع بازاریابی اینترنتی می باشد، زیرا ارتباطی مستمر با مخاطبان و بازدیدکنندگان دارد.


طراحی سایت حتما این به این مطلب هم سربزنید: طراحی سایت
طراحی سایت یک ایده بسیار پولسازه که البته استعداد و تجربه بالایی هم لازم داره . خیلی افراد ایده های اینترنتی دارن که نیاز دارن یکی اونها رو پیاده سازی کنه . اگر یک کد نویس خوب بشین که نظم داشته باشین باور کنین هیچوقت دیگه تایم خالی ندارین.


از جمله مزیت های خبرنامه الکترونیک، میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

كمك به حفظ محیط زیست، کاهش مصرف کاغذ، انتشار از طریق اینترنت، کاهش هزینه طراحی و چاپ، نگهداری در فضای اندک، فراگیر و فرامرز بودن، كاهش حجم نامه های اداری و بایگانی، اطلاع رسانی لحظه ای، قابلیت جستجو و انتشار مجدد.

از فواید خبرنامه الکترونیک:  قدرت انتخاب مخاطب در نوع اطلاعات دریافتی، اطلاعات بطور مرتب بدست مخاطب می رسد، وجود خبرنامه باعث ماندگاری بازدید کننده برای سایت سازمانی می شود، خبرنامه الكترونیک یكی از راه های دسترسی به مطالب وب سایت هایی است كه به هر دلیلی در دسترس كاربران ایرانی نیستند.

خبرنامه الکترونیکی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط