تالار ایده پردازان - احمد بختیاری

  • 11 مرداد 1402
تالار ایده پردازان
ایده های مطرح شده : ☁ مذاکره و اجاره مستقلات بی استفاده سازمان ها ☁ کاشت سبزی برای کشاورز ها

ایده های مطرح شده :

☁ مذاکره و اجاره مستقلات بی استفاده سازمان ها 

سازمان ها در شهرهای مختلف به وفور اموال اضافه دارن که میشه با هزینه پایین از ایشان اجاره و استفاده کرد . در این مسیر به صورت شراکت با ایشان میتونیم از اموالشون استفاده کنیم و مستقلاتی که صرفا برای ایشان هزینه بوده سودده خواهد شد

مشاهده ایده اجاره مستقلات

☁ کاشت سبزی برای کشاورز ها

سود آورترین محصول کشاورزها تولید سبزی خوردنه که بالاتفاق همه کشاورز ها سود ده بودن این محصول رو تضمین کردن . از اونجایی که سرعت رشد محصول به طرز باورنکردنی بالاست سود قابل توجهی رو به خودش اختصاص میده.

مشاهده ایده کاشت سبزی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

مطالب مرتبط

DIY چیست؟

شما مخفف "DIY" را همه جا می بینید و می شنوید، و احتمالاً از قبل می دانید که مخفف آن چیست: "این کار را خودتان انجام دهید." این یک مفهوم کاملاً ساده است. اما «DIY» ممکن است تصاویر کاملاً متفاوتی را برای افراد مختلف ایجاد کند، زیرا واقعاً می‌تواند درباره چیزهای زیادی باشد.

4 ۰ ۲۹۳۰

عواملی که نمیگذارند شما ثروتمند شوید

در بسیاری از مواقع اندوخته شدن ثروت تنها در عرض یک شب رخ نمی افتد. به همین دلیل نیز باید و نبایدهایی در این ارتباط وجود دارند که توسط افرادی که این روند را پیموده اند توصیه می شوند. در شرایط اجتماعی، اقتصادی، خانوادگی و محیطی افراد با هم تفاوت های فراوانی وجود دارد با این حال نمی توان این موارد را بهانه ای برای عدم دستیابی به ثروت دانست.

6 ۰ ۱۰۳۳

خلاصه ای از فناوری بلاک چین

بلاک چین به زبان ساده

15 ۰ ۳۲۲۱

10 Benefits of Reading: Why You Should Read Every Day

When was the last time you read a book, or a substantial magazine article? Do your daily reading habits center around tweets, Facebook updates, or the directions on your instant oatmeal packet? If you’re one of countless people who don’t make a habit of reading regularly, you might be missing out. Reading has a significant number of benefits, and here’re 10 benefits of reading to get you to start reading.

9 ۰ ۸۶۳