تالار ایده پردازان - احمد بختیاری

  • 11 مرداد 1402
تالار ایده پردازان
ایده های مطرح شده : ☁ مذاکره و اجاره مستقلات بی استفاده سازمان ها ☁ کاشت سبزی برای کشاورز ها

ایده های مطرح شده :

☁ مذاکره و اجاره مستقلات بی استفاده سازمان ها 

سازمان ها در شهرهای مختلف به وفور اموال اضافه دارن که میشه با هزینه پایین از ایشان اجاره و استفاده کرد . در این مسیر به صورت شراکت با ایشان میتونیم از اموالشون استفاده کنیم و مستقلاتی که صرفا برای ایشان هزینه بوده سودده خواهد شد

مشاهده ایده اجاره مستقلات

☁ کاشت سبزی برای کشاورز ها

سود آورترین محصول کشاورزها تولید سبزی خوردنه که بالاتفاق همه کشاورز ها سود ده بودن این محصول رو تضمین کردن . از اونجایی که سرعت رشد محصول به طرز باورنکردنی بالاست سود قابل توجهی رو به خودش اختصاص میده.

مشاهده ایده کاشت سبزی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

مطالب مرتبط

سایت ebay چیست و چگونه کار میکند؟

eBay بازاری است که هر روز میلیون‌ها نفر در آن به خرید، فروش یا هر دو مشغول‌اند. زیبایی کار eBay در قدرت بازارش است؛ در این بازار هر چیز همان‌قدر می‌ارزد که مشتری حاضر است بابتش پول بپردازد.

6 ۰ ۴۹۵۴

بوت کمپ چیست؟

تجمع مغز های فعال و خلاق در کنارهم، علاوه بر چالش های احتمالی منجر به سلسله طوفان های فکری خواهد شد که برای حل یک مساله و یا پیشبرد یک پروژه گزینۀ خوبی به نظر میرسد...

3 ۰ ۱۸۷۱

مثبت اندیشی چیست و چگونه مثبت اندیش باشیم؟

خیلی از ما نمیدانیم با این همه مشکلاتی که در زندگی داریم، چگونه مثبت فکر کنیم و از زندگی لذت ببریم، مثبت‌اندیشی و لذت بردن از زندگی ارتباط چندانی با عوامل محیطی و مادیات ندارد. شما تنها زمانی خوشبختی را احساس می‌کنید و از زندگی خود لذت می‌برید که بتوانید در هر شرایطی با دید مثبت به مسائل نگاه کنید، نگرش شما فقط به خودتان بستگی دارد. بعضی وقت‌ها حتی بهترین داروها و مراقبت‌ها هم سلامت جسم و روان را تضمین نمی‌کنند. تمرینات مثبت‌اندیشی می‌توانند در زندگی بسیار سودمند باشند.

6 ۰ ۱۲۰۹

بینایی ماشینی چیست و چه کاربردی دارد؟

بینایی ماشین شاخه ای از دانش است که از طریق پردازش تصاویر دوبعدی، جهان سه بعدی پیرامون را بازسازی و تفسیر میکند. به بیان ساده، بینایی ماشین یعنی اینکه کامپیوترها بتوانند جهان را به کمک دوربین‌ها ببینند، بفهمند و حتی از بینایی انسان پیشی بگیرند. بینایی ماشین می‌تواند در هر جایی که نیاز است تا ماشین به جای انسان ببیند، مورد استفاده قرار گیرد.

6 ۰ ۱۴۸۰