تالار ایده پردازان - محمدرضا توکلی

  • 14 مرداد 1402
  • 1 دقیقه
تالار ایده پردازان
ایده های مطرح شده : ☁ تولید زهر عقرب ☁ پرورش حشرات خوراکی

ایده های مطرح شده :

☁ تولید و پخش زهر عقرب

سم عقرب یکی از مواد اولیه مهم و محبوب داروسازان سراسر دنیاست . از این رو تولید و پرورش و سم گیری از عقرب به عنوان یک شغل میلیون دلاری همیشه به حساب می آید

مشاهده ایده تولید و پخش زهر عقرب

☁ تولید و پرورش حشرات خوراکی

حشرات خوراکی بسیار متنوع و کاربرد های مختلفی دارد . به دلیل پروتئین بالای موجود در این حشرات از این محصول برای تولید غذای حیوانات و همچین کود و... استفاده میشود . کما اینکه در کشور های دیگر حتی به عنوان غذای محبوب مورد استفاده قرار میگیرد

مشاهده ایده  تولید و پرورش حشرات خوراکی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

مطالب مرتبط

۱۰ عادت مشترک شادترین آدم‌های دنیا

شادی چیست و شادترین آدم‌های دنیا چه ویژگی‌هایی دارند که اغلبِ ما از آن محرومیم؟ شاد بودن یا نبودن یک انتخاب است و تعریف آن را باید در خودتان جست‌وجو کنید. شادی احساسی درونی است و برای هر کسی، معنای متفاوتی دارد، همانطور که برای جان لنون در کودکی، شادی تعریف خاص خودش را داشت: « وقتی پنج ساله بودم، مادرم همیشه می‌گفت شادی کلید زندگی است. وقتی به مدرسه رفتم، پرسیدند دوست داری در آینده چه کاره شوی. در جواب گفتم: خوشحال. گفتند معنی سؤال را نفهمیده‌ام. من هم به آنها گفتم: شما معنی زندگی را نفهمیده‌اید.»

10 ۰ ۹۴۳

تاریخچه شب یلدا و آداب و رسوم آن

شب یَلدا یکی ازقدیمی ترین جشن‌های ایرانی است. این شب به بلندترین شب سال معروف است. نام ديگر این شب «چِلّه» ميباشد، زیرا برگزاری این جشن، یک آیین ایرانی ‌است. خانواده‌های ایرانی در این شب انواع میوه‌ها و رایج‌تر از همه هندوانه و انار را مهیا و دور هم سرو می‌کنند. یلدا به تولد معنی شده است. واژه یلدا به طور دقیق مشخص نیست که چه زمانی به زبان فارسی وارد شده است. آخرین شب پاییز که دراز ترین شب سال به حساب می آید با نام شب یلدا جایگاه ویژه ای در میان ایرانیان کسب کرده است و مردم ایران تا سپیده دم در کنار یکدیگر این شب دراز را به خوشی سپری می کنند.

5 ۰ ۱۰۲۳

انواع کسب‌ و کارهای اینترنتی

راه ‌اندازی یک کسب ‌وکار جدید بر پایهٔ دانشی که به‌ صورت علمی آن را در دانشگاه آموخته‌ایم و یا آن را بعد از صرف زمان طولانی به‌صورت تجربه فراگرفته‌ایم، علاوه بر هزینه‌های بالایی که به‌منظور تهیهٔ مکان و ابزارهای موردنیاز باید متحمل شویم دارای ریسک بسیار بالایی ازنظر بازگشت سرمایه و رسیدن به مرحلهٔ سوددهی هم هست.

5 ۰ ۱۲۳۸

ریکاردو سملر کیست و شیوه مدیریتی عجیب او چگونه است؟

برخورداری از ویژگی‌های شخصی به بهتر شدنِ شما و تعاملات‌تان با دیگران کمک می‌کند و از شما مدیر موفقی می‌سازد که دیگران برای آن احترام قائلند و از پیروی کردن از او احساس رضایت می‌کنند.

6 ۰ ۱۷۹۷