تالار ایده پردازان - محمدرضا توکلی

  • 14 مرداد 1402
  • 1 دقیقه
تالار ایده پردازان
ایده های مطرح شده : ☁ تولید زهر عقرب ☁ پرورش حشرات خوراکی

ایده های مطرح شده :

☁ تولید و پخش زهر عقرب

سم عقرب یکی از مواد اولیه مهم و محبوب داروسازان سراسر دنیاست . از این رو تولید و پرورش و سم گیری از عقرب به عنوان یک شغل میلیون دلاری همیشه به حساب می آید

مشاهده ایده تولید و پخش زهر عقرب

☁ تولید و پرورش حشرات خوراکی

حشرات خوراکی بسیار متنوع و کاربرد های مختلفی دارد . به دلیل پروتئین بالای موجود در این حشرات از این محصول برای تولید غذای حیوانات و همچین کود و... استفاده میشود . کما اینکه در کشور های دیگر حتی به عنوان غذای محبوب مورد استفاده قرار میگیرد

مشاهده ایده  تولید و پرورش حشرات خوراکی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

مطالب مرتبط

چشم جهان بین

از لحاظ فلسفی انسان دو دیدگاه (چشم) دارد . یکی دیدگاه معنوی و یک دیدگاه مادی . در حقیقت فراماسون ها به یک دیدگاه (چشم) اعتقاد دارند و آنهم دیدگاه (چشم) مادی (سرمایه داری) است . و معنویت (دین) در عقائد فراماسون ها یا بهتر بگوییم لیبرالیست ها حذف شده و معنای حقیقی چشم جهان بین نیز همین است. چشم (جهان) بین ، یعنی دنیا را با چشم ما(مادی) ببینید!!

8 ۰ ۱۵۸۲۸

مدیریت تغییر چیست؟

مدیریت تغییر اصطلاح کلی است که در هنگام ایجاد تغییر سازمانی، برای همه روش های آماده سازی و حمایت از افراد، تیم ها و سازمان ها به کار می رود.

6 ۰ ۱۲۵۸

پردازش ابری چیست؟ هر آنچه باید در مورد پردازش ابری بدانید.

در محاسبات رایانه ای روند جدیدی آغاز شده است و آن توسعه مبتنی بر اینترنت و استفاده از فناوری رایانه است. پهنای باند شبکه ها افزایش یافته و اتصالات شبکه قابل اعتماد تر از گذشته شده و در عین حال انعطاف پذیری هم بیشتر شده و حتی امکان استفاده کاربران از از داده ها و نرم افزار هایی که در مراکز داده دوردست مستقر هستند، فراهم شده است. انتقال داده ها به فضای ابری باعث راحتی زیادی برای کاربران شده، زیرا آنها مجبور به مراقبت از پیچیدگی های مدیریت سخت افزاری مستقیم نیستند.

6 ۰ ۸۱۵

What Is Deep Learning?

3 things you need to know

13 ۰ ۱۱۶۵