تالار ایده پردازان - علی کاشی

  • 15 مرداد 1402
  • 1 دقیقه
تالار ایده پردازان
ایده های مطرح شده : ☁ تولید مواد اولیه برای رستوران ها ☁ استفاده از ضایعات سنگ ☁ پیتزا آماده ☁ حمام ترکی مستقل

ایده های مطرح شده :

☁  حمام ترکی مستقل

بعضیا دوست ندارن جلوی بقیه حموم کنن . چه خوب میشه که حموم ترکی مستقل باشه که فضای کسایی که توی حموم هستن و از هم جدا کنه.

مشاهده ایده حمام ترکی مستقل

☁  پیتزا آماده

با استفاده از پیتزا آماده هر فست فودی بدون نگرانی از مسائل آشپزی میتونه مشغول سرو پیتزا بشه . بجای تمرکز روی تولید پیتزا تمرکز روی فروش اون ایجاد میکنه .

مشاهده ایده پیتزا آماده

☁  استفاده از ضایعات سنگ

همه سنگ بری ها کلی ضایعات سنگ دارن که دور ریخته میشه .حالا فکر کن این ضایعاتو میتونی توی خیلی چیزا استفاده کنی مثل آجر سرامیک پلیمر یا وسیله های زینتی ...

مشاهده ایده استفاده از ضایعات سنگ

☁   تولید مواد اولیه برای رستوران ها

آماده کردن مواد اولیه توی رستوران ها خیلی زمان میبره ایده کارگاه های تولید مواد اولیه برای اینه که همه مواد اولیه ات از قبل آماده باشه و نیاز به فضای زیادی ام نداشته باشی و آماده همه رو سفارش بدی

مشاهده ایده  تولید مواد اولیه برای رستوران ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

مطالب مرتبط

Cyrus the Great

Cyrus II (d. 530 BCE), also known as Cyrus the Great, was the fourth king of Anshan and the first king of the Achaemenid Empire. Cyrus led several military cam​paigns against the most powerful kingdoms of the time, including Media, Lydia, and Babylonia. Through these campaigns, he united much of the Middle East under Persian hegemony while keeping the local administration mostly intact. By guaranteeing some continuity and thus winning the loyalty of the elite, he laid the foundations for the Achaemenid Empire.

20 ۰ ۱۰۴۶

ایده های عالی برای موفقیت افرادی که دورکاری می کنند

پیشرفت سریع تکنولوژی و فناوری اگرچه باعث بیکاری بسیاری از اقشار جامعه شده، اما فرصت‌های زیادی برای برخی دیگر به وجود آورده است تا به کارهای نوین و خلاقانه‌تری روی بیاورند. از جمله کارهایی که طی چند دهه اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است، کسب و کارهای اینترنتی هستند.این مشاغل به افراد خدمات مختلفی ارائه می‌دهد، از جمله اطلاع‌ رسانی و اخبار، فروشگاه‌های آنلاین، سایت‌هایی جهت دانلود رسانه هرکدام از این بخش‌ها نیز به بخش‌های کوچک‌ تر تقسیم می‌شوند و در نهایت همه‌ این شاخه‌ها به یکدیگر متصل هستند.

8 ۰ ۱۵۱۳

موفق ترین کسب و کارهای سفر کدامند؟

سفر رفتن بسیار هیجان انگیز است و بسیاری از ما برای اینکه بتوانیم بیشتر سفر کنیم باید درآمد بیشتری نیز داشته باشیم. شغل های زیادی وجود دارد که می توانید در حین سفر کردن، درآمد هم داشته باشیم و هم از سفر خود لذت ببریم. کار در سفر انواع مختلفی دارد که میتوان از طریق آن ها به راحتی کسب درآمد کنیم و دیگر بایت هزینه های سفر از جمله غذا، حمل و نقل، مکانی برای خوابیدن و مواردی دیر که نیاز به پول دارند.

6 ۰ ۸۳۷

سینوهه کیست؟

سینوهه شخصیتی است که در هنگام تولد او را در یک سبد دست باف گذاشته و به رود نیل سپرده‌اند و خانواده‌ای فقیر او را یافته و به فرزندی بزرگ می‌کنند. سینوهه در ادامه به مقام کاهنی و پزشکی (مخصوصِ فرعون) می‌رسد و سفرهایی را به بابل و سوریه و کناره دریای مدیترانه می‌کند. در طول این سفر با رخدادهای گوناگون روبه رو می‌شود. در بازگشت به مصر برای نجات مصر از حرفه پزشکی خود استفاده می‌کند.

3 ۰ ۱۴۴۵۲