تالار ایده پردازان - امین پاسبان

  • 15 مرداد 1402
  • 1 دقیقه
تالار ایده پردازان
ایده های مطرح شده : ☁ ضایعات سیم و کابل برق ☁ شابلون میناکاری ☁ دستگاه جوجه کشی

ایده های مطرح شده :

☁   ضایعات سیم و کابل برق

از وقتی همه چیز گرون شده شاید باورتون نشه ضایعات سیم و کابل ام ارزشمند شده.به راحتی با خرید و فروش اضافات سیم و کابل و فروختنشون میشه کسب درآمد کرد

مشاهده ایده ضایعات سیم و کابل برق

☁  شابلون میناکاری

میناکاری روی سفال نیاز به مهارت داره ایده شابلون های میناکاری برای اینه که هر کسی بدون مهارت بتونه این کارو انجام بده و طرح  نقش روی سفال و با زمان کم تری هم انجام بده

مشاهده ایده شابلون میناکاری

☁   دستگاه جوجه کشی

تولید جوجه کار خیلی راحتیه و یک شغل خوب برای مناطق روستایی . هم زمانش هست هم فضای این کار و میشه رو درآمدش حساب کرد

مشاهده ایده دستگاه جوجه کشی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

مطالب مرتبط

تفکر استراتژیک چیست؟

با افزایش مشکلات سازمان ها، نیاز به ارائه راه حل های بهتر و استفاده از ابزارهای قدرتمند تر از برنامه ¬ریزی استراتژیک ، لازم است چرا که مدیران با تفکر استراتژیک با فهم و درک بهتر از برنامه استراتژیک، عملکرد مؤثرتری خواهند داشت. می -توان گفت تفکر استراتژیک به عنوان مکملی برای برنامه ¬ریزی استراتژیک، رویکرد مناسب “راهبری” سازمان شمرده می¬ شود و می ¬تواند در جهت مقابله سیستماتیک با معضلات، درک فرصت ها، تخصیص بهینه منابع کمیاب و دستیابی به نتایج مورد نظر کمک نماید.

6 ۰ ۱۰۶۴

موفق ترین کسب و کارهای سفر کدامند؟

سفر رفتن بسیار هیجان انگیز است و بسیاری از ما برای اینکه بتوانیم بیشتر سفر کنیم باید درآمد بیشتری نیز داشته باشیم. شغل های زیادی وجود دارد که می توانید در حین سفر کردن، درآمد هم داشته باشیم و هم از سفر خود لذت ببریم. کار در سفر انواع مختلفی دارد که میتوان از طریق آن ها به راحتی کسب درآمد کنیم و دیگر بایت هزینه های سفر از جمله غذا، حمل و نقل، مکانی برای خوابیدن و مواردی دیر که نیاز به پول دارند.

6 ۰ ۸۴۰

تالار ایده پردازان - ستاره تاجبخش

ایده های مطرح شده : ☁ ربات گیرنده سوسک ☁ اعتبار خرید VIP ☁ باشگاه مادر و فرزند

1 ۰ ۶۲

پردازش ابری چیست؟ هر آنچه باید در مورد پردازش ابری بدانید.

در محاسبات رایانه ای روند جدیدی آغاز شده است و آن توسعه مبتنی بر اینترنت و استفاده از فناوری رایانه است. پهنای باند شبکه ها افزایش یافته و اتصالات شبکه قابل اعتماد تر از گذشته شده و در عین حال انعطاف پذیری هم بیشتر شده و حتی امکان استفاده کاربران از از داده ها و نرم افزار هایی که در مراکز داده دوردست مستقر هستند، فراهم شده است. انتقال داده ها به فضای ابری باعث راحتی زیادی برای کاربران شده، زیرا آنها مجبور به مراقبت از پیچیدگی های مدیریت سخت افزاری مستقیم نیستند.

6 ۰ ۸۱۶