5 استارتاپ مطرح جهان که بهتر است در سال 2019 دنبالشان کنیم

  • 18 مهر 1398
  • 5 دقیقه
متفرقه
از میان هزاران استارتاپ حوزه هوش مصنوعی و در حال شکل گیری بهترین های آن ها کدامند و چطور بفهمیم کدام استارتاپ ها تا پایان سال 2019 رشد خواهند کرد؟

همانطور که میدانیم صنعت هوش مصنوعی و رباتیک راهی به سوی آینده است؛ اغلب سرمایه گذاران برای استارتاپ های حوزه تکنولوژی چشم تیز کرده اند و شعار "بزرگ رویاپردازی کن و همین الان شروع کن" جایگزین شعار های قبلی شده است.به گزارش سایت ؟ بهتر است در سال 2019 حواسمان به این استارتاپ های حوزه هوش مصنوعی باشد و آن هارا دنبال کنیم.


اما از میان هزاران استارتاپ حوزه هوش مصنوعی و در حال شکل گیری بهترین های آن ها کدامند و چطور بفهمیم کدام موارد تا پایان سال 2019 رشد خواهند کرد؟


به گزارش سایت cloudways بهتر است در سال 2019 حواسمان به این استارتاپ های حوزه هوش مصنوعی باشد و آن هارا دنبال کنیم:


(فرانت)Front

5 استارتاپ مطرح جهان که بهتر است در سال 2019 دنبالشان کنیم

فرانت یک استارتاپ پنج ساله است که در سال 2019 شیوۀ جدیدی برای کار تیمی ارائه کرد. این استارتاپ برای ساختن یک صندوق پیام اشتراکی شهرت یافته است که تیم هارا برای کنترل پیام های ورودی کمک میکند.


ایدۀ او برای این صندوق پیام اشتراکی، ترکیب تمام پیام هاییست که تیم ها ممکن است از ایمیل، پیام کوتاه و  شبکه های اجتماعی دریافت کنند؛ به این صورت فرانت پلتفرم و بستری برای جمع آوری تمام این پیام ها در یک مکان فراهم میکند و به گروه های کاری در هر زمینه ای کمک میکند تا بتوانند پیام هایشان را به صورت منظم و همزمان بررسی کنند و چیزی از قلم نیفتد!


 (های اسپات)Highspot

5 استارتاپ مطرح جهان

های اسپات یکی از بهترین استارتاپ های سال 2019 است. این استارتاپ به تازگی 35 میلیون دلار سرمایه از طریق سرمایه گذاران پرخطر دریافت کرده است و این درحالیست که استارتاپ های بزرگ دیگری در کنار آن برای جذب سرمایه به ارائه ایده پرداخته اند.


 این استارتاپ تا کنون مشتریان بزرگی پیدا کرده است و غول هایی مثل توییتر، دراپ باکس و زیمنس از خدمات آن استفاده میکنند؛ های اسپات درحال حاضر بیش از 90 درصد استفاده مداوم کاربران را داراست و در بیش از 125 کشور جهان خدمات و پشتیبانی ارائه میکند.


 (هوش مصنوعی فایو)Five AI

5 استارتاپ مطرح جهان که بهتر است

کمپانی هوش مصنوعی فایو برای امن تر کردن کشور های اروپایی در حیطۀ ماشین های خودکار و بدون نیاز به رانندگی هدفگذاری کرده است؛ این کمپانی نزدیک به ده ماه است که دربارۀ رفتارها و نیازهای جاده ای اطلاعات جمع آوری کرده است تا تکنولوژی خود را توسعه دهد. 


این تکنولوژی برای مصرف روزانه طراحی شده است و هم اکنون نیز نسخه های آزمایشی آن در انگلستان در حال بررسی است و قصد دارد تا پایان سال 2019 نسخه های آزمایشی نظارت شده را وارد بزرگ راه های اصلی انگلستان کند.


(تراویس)Travis

5 استارتاپ


فرض کنید بتوانید با هرکس، در هر نقطه ای از جهان صحبت کنید بدون نیاز اینکه زبان جدیدی بیاموزید؛ غیرممکن به نظر می رسد؟ اما حالا ممکن است. به لطف ربات هوش مصنوعی تراویس که نزدیک به 80 زبان را برای شما ترجمه میکند. 


این استارتاپ به شما کمک میکند تا بدون محدودیت زبانی در هر نقطه ای از جهان کار کنید، دوست پیدا کنید و حتی عاشق شوید! این راه حل جهانی تراویس باعث شده است تا جزو بهترین استارتاپ های 2019 باشد.


(باتسیفای)Botsify

 استارتاپ مطرح جهان که بهتر است در سال 2019 دنبالشان کنیم

باتسیفای فرایند ساخت ربات های چت را برای همه راحت میکند. این پلتفرم فرآیند ساخت ربات های چت فیسبوک را اتوماتیک کرده است؛ این یعنی هر کمپانی یا هر شخصی میتواند با چند کلیک ربات چت شخصی خود را بسازد فقط کافیست فرمان ها و سوالات خود را با توجه به نیاز هایشان وارد باتسیفای کنند و نرم افزار هرچند رباتی که بخواهند به آن ها تحویل میدهد. این ربات ها کاملا قابل شخصی سازی هستند.


امیدواریم از این مطلب استفاده کرده باشید؛ برای مطالعه مطالب بیشتر در زمینه استارتاپ و کسب و کار های نوین حتما به مجله هومیاسه سر بزنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

مطالب مرتبط

مراحل راه اندازی رستوران موفق

راه اندازی رستوران در قدم اول ممکن است کار بسیار دشواری باشد. از موارد اصلی که در راه اندازی رستوران باید در نظر گرفت میتوان به انتخاب محل مناسب، تامین منابع مالی،انتخاب نام و خرید تجهیزات اشاره کرد.

5 ۰ ۱۲۹۳

فتوشاپ چیست و چه کاربردهایی دارد؟

فتوشاپ به زبان انگلیسی Photoshop به معنی نما پرداز یک پردازشگر گرافیکی است تاریخچه فتوشاپ به قرن بیستم برمی گردد. فتوشاپ در ابتدا در سال 1987 توسط برادران جان و توماس نول ساخته شد. اولین نسخه منتشر شده از این نرم افزار در فوریه 1990 بود. این نرم افزار به کاربران امکان می داد فایل ها را با فرمت های مختلف در رایانه ها نمایش داده و ذخیره کنند. کاربران همچنین می توانستند رنگ ، تعادل و رنگ تصاویر را تنظیم کنند.

5 ۰ ۱۲۳۸

ریکاردو سملر کیست و شیوه مدیریتی عجیب او چگونه است؟

برخورداری از ویژگی‌های شخصی به بهتر شدنِ شما و تعاملات‌تان با دیگران کمک می‌کند و از شما مدیر موفقی می‌سازد که دیگران برای آن احترام قائلند و از پیروی کردن از او احساس رضایت می‌کنند.

6 ۰ ۱۷۶۱

تالار ایده پردازان - ثنا جمشیدی

ایده های مطرح شده : ☁ طرح زدن روی لباس یا تغییر رنگش ☁ تکنسین گلدون خانگی ☁ ربات دستمال کش ☁ خوشبو کننده هوا با کولر گازی

1 ۰ ۵۳