تالار ایده پردازان - سارا موسوی

  • 15 مرداد 1402
  • 1 دقیقه
تالار ایده پردازان
ایده های مطرح شده : ☁ مدل های متفاوت اینترنتی برای خرید ☁ سیستم شوتینگ مرکزی در توالت ها ☁ کافی شاپ برفی ☁ اسکن میکاپ بر روی چهره ☁ کافی شاپ جنگلی

ایده های مطرح شده :

☁ مدل های متفاوت اینترنتی برای خرید

خرید لباس آنلاین خیلی میتونه ساده تر  باشه زمانی که از مدل های متفاوت با سایز ها و رنگ پوست های متفاوت استفاده بشه تا مشتری بتونه شبیه ترین مدل به خودش رو پیدا کنه

مشاهده ایده مدل های متفاوت اینترنتی برای خرید

☁  سیستم شوتینگ مرکزی در توالت ها

سیستم شوتینگ زباله برای بهداشت بیشتر و جلوگیری از پر شدن سطل های زباله بینهایت کاربردی خواهد بود. همچنین خیلی از افراد از خالی کردن سطل های زباله انزجار دارن . این ایده رو میشه حتی برای سرویس های بهداشتی در مجتمع ها به کار گرفت

مشاهده ایده سیستم شوتینگ مرکزی در توالت ها

☁   کافی شاپ برفی

تصور کنین تو چله تابستون بهتون بگن گرم بپوشین که قراره یخ بزنین ! ببرنتون یک کافی شاپ که برف میاد و صندلی یخی هم برای عکاسی گذاشتن و بتونه زمستون رو براتون تداعی کنه!

مشاهده ایده کافی شاپ برفی

☁   اسکن میکاپ بر روی چهره

نرم افزاری که بصورت واقعیت مجازی و فیلتر گذاشتن روی صورت مشتریان قبل از ارایش نتیجه کار را به ایشان نشان دهد . با این ایده همه میتونن ببینن چه مدل آرایشی بهشون میاد!

مشاهده ایده اسکن میکاپ بر روی چهره

☁  کافی شاپ جنگلی

به این فکر کنید که در شهر شما کافی شاپی با حال و هوای جنگل های شمالی باشد ، مکانی که با وارد شدن به آن بوی چوب و باران خاطرات جنگل را برای شما تداعی کند.

مشاهده ایده کافی شاپ جنگلی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

مطالب مرتبط

چرا یک سیاستمدار به وب‎سایت نیاز دارد؟

در دنیای مدرن امروز، پیشرفت فناوری و گسترده شدن دنیای ارتباطات و وسایل ارتباط جمعی به قدری زیاد است که کسی که قصد حضور در جایگاه مهمی چون یک سیاستمدار یا نمایندگی مجلس را دارد باید نسبت به ابزارها و فناوری‌های روز آشنایی کافی داشته باشد تا بتواند بخشی از تبلیغات خود را به فضای مجازی معطوف نماید.

5 ۰ ۱۲۰۱

DIY چیست؟

شما مخفف "DIY" را همه جا می بینید و می شنوید، و احتمالاً از قبل می دانید که مخفف آن چیست: "این کار را خودتان انجام دهید." این یک مفهوم کاملاً ساده است. اما «DIY» ممکن است تصاویر کاملاً متفاوتی را برای افراد مختلف ایجاد کند، زیرا واقعاً می‌تواند درباره چیزهای زیادی باشد.

4 ۰ ۲۹۰۶

چگونه شاد باشیم و شاد زندگی کنیم؟

خوشحالی یک انتخاب است و افرادِ واقعا خوشحال هر روز آن را انتخاب می‌کنند! چیزی که شاید ندانید این است که این آدم‌ها درست مانند آدم‌های معمولی با سختی رو‌به‌رو می‌شوند، اما با سلاحِ خنده و مثبت اندیشی برای آن زندگی‌‌ای که لایقش هستند، دائما مبارزه می‌کنند؛‌ بنابراین اگر تا به حال از خودتان پرسیده‌اید که «چرا آنها همیشه اینقدر خوشحال‌اند؟» با ما همراه شوید تا با هم برخی از رازهای این افرادِ واقعا خوشحال را مرور کنیم.

25 ۰ ۱۴۹۷

What Is Deep Learning?

3 things you need to know

13 ۰ ۱۱۴۲