• حداقل سرمایه : 200 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
به این فکر کنید که در شهر شما کافی شاپی با حال و هوای جنگل های شمالی باشد ، مکانی که با وارد شدن به آن بوی چوب و باران خاطرات جنگل را برای شما تداعی کند.

طراحی کافی شاپی با روحیه جنگل . همون دما ، همون هوا ، همون خزه ها . بصورتی که واقعا حس کنیم توی جنگل نشستیم و میخوایم کنار یک درخت تنومند که پر از خزه شده اطرافش ی فنجون قهوه دوستانه بخوریم .

بوی جنگل واقعا آرامش بخشه و انتقال حس جنگل به مشتری ها تجربه بی نظیری رو براشون به جا میذاره .

کافیشاپ جنگلی


** وقت شما برای ما بسیار ارزشمند است **

** مطالبی که در ادامه میخوانید صرفا برای سئو بوده و ارزش مطالعه ندارد **


طراحی فضای داخلی کافی شاپ همان قدر که یک منوی درجه یک مهم است اهمیت دارد.به طور کلی به وجود آوردن یک فضای جالب و به یادماندنی توجه مشتری های زیادی را به خود جلب میکند همچنین باعث افزایش مشتری های وفادار شما میشود.

تصور کنید در یک شهر جنوبی زندگی میکنید و همیشه خواستار یک آب و هوای خوب و خنک هستید.به این فکر کنید که در شهر شما کافی شاپی باشد که حال و هوای جنگل های شمالی را داشته باشد ، مکانی که با وارد شدن به آن بوی چوب و باران و خنکی فضا به نظرتان میرسد. همه جا مه است و تا چشم میبیند سرسبزی وجود دارد زیباست نه؟؟


و همین اتفاق میتواند در شهر های شمالی یا دیگر جاها بیوفتند کافی شاپ هایی با تم صحرایی و کویر...

کافیشاپ جنگلی

ایجاد یک کافی‌شاپ با روحیه جنگل و برداشت حس جنگلی به مشتریان می‌تواند یک تجربه بی‌نظیر و آرامش‌بخش باشد. برخی ایده‌هایی که می‌توانند به طراحی این کافی‌شاپ کمک کنند عبارتند از:


1. دکوراسیون جنگلی: استفاده از عناصر طبیعی مانند درختان داخل فضای کافی‌شاپ، بخش‌های سبز، زمینه‌های تمام شده با چوب و دیوارهای سبز رنگ می‌تواند حس جنگلی را تقویت کند.


2. صداهای طبیعی: پخش صداهای طبیعی مرتبط با جنگل مانند آوای پرندگان، جریان آب، صداهای باد و ... می‌تواند مشتریان را به جنگل متصور کند و آرامش و آرامش را به آنها انتقال دهد.


3. بوی جنگل: استفاده از عطرها و اسانس‌هایی که بوی جنگل را به خوبی تداعی کنند، می‌تواند حس جنگلی را تقویت کند. برخی از عطرهایی مانند عطرهای صنعتی جنگلی یا عطرهای طبیعی مانند عطرهای درختان چوبی و مرکباتی به این منظور مورد استفاده قرار می‌گیرند.


4. منوی محصولات جنگلی: ارائه محصولات متنوعی که با جنگل و طبیعت مرتبط باشند می‌تواند تجربه جالبی برای مشتریان ایجاد کند. این محصولات می‌توانند شامل نوشیدنی‌های متنوع، تنقلات طبیعی، دسرهای میوه‌ای و ... باشند.


5. فضای باز با الهام از جنگل: در صورت امکان، ایجاد یک فضای باز در کافی‌شاپ با استفاده از بوم‌گردی، پارچه‌های نساجی، مبلمان چوبی و عناصر دکوراسیون طبیعی می‌تواند به مشتریان اجازه دهد حس نزدیکی به جنگل را تجربه کنند.


6. فعالیت‌های مرتبط با جنگل: برگزاری رویدادها و کارگاه‌هایی که به محیط زیست و جنگل اختصاص دارند، می‌تواند مشتریان را برای شرکت در فعالیت‌هایی که با جنگل مرتبط هستند، جذب کند. مانند کارگاه‌های طبیعت‌گردی، توسعه مهارت‌های باغبانی و غیره.


با استفاده از این ایده‌ها، می‌توانید یک کافی‌شاپ منحصربفرد با جو جنگلی و آرامش‌بخش را ایجاد کنید که مشتریان را جذب کند و تجربه جالبی را برای آنها ارائه دهد.


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط