• حداقل سرمایه : 30 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
خرید لباس آنلاین خیلی میتونه ساده تر باشه زمانی که از مدل های متفاوت با سایز ها و رنگ پوست های متفاوت استفاده بشه تا مشتری بتونه شبیه ترین مدل به خودش رو پیدا کنه

یکی از مشکلات موقع خرید اینترنتی وجود یک نفر مدل توی سایته . اون یک نفر هم اینقدر باربی و باریکه که همه لباس ها بهش میاد خود به خود .

اکثر افراد اصلا اون چنین بدنی ندارن و خوب معمولا مدلی که لباس توی تنشون میمونه خیلی متفاوت میشه با مدلی که توی سایته !

خیلی بهتر میشد که برای هر لباس بشه از مدل های متفاوت استفاده کرد ! یکی لاغر یکی متوسط یکی چاق و حتی در رنگ پوست های متفاوت 

تا مشتری خیلی بهتر بتونه نزدیک ترین مدل به خودش رو پیدا کنه و انتخاب کنه .

خرید اینترنتی مطمعن



** وقت شما برای ما بسیار ارزشمند است **

** مطالبی که در ادامه میخوانید صرفا برای سئو بوده و ارزش مطالعه ندارد **


معمولا خرید اینترنتی لباس برای شما هم مثل خیلی از افراد دیگر نگران کننده است، بخاطر این که روش خرید غیر حضوری لباس اغلب دردسر هایی میتونه داشته باشه برای خریدار...

چند مورد از رایج ترین نگرانی هایی که درباره ی خرید اینترنتی لباس وجود دارد در موارد زیر ذکر شده:

اندازه نبودن سایز لباس

فرق داشتن عکس لباس با مدل ارسال شده

وجود مشکلاتی مثل پارگی یا نخ کش بودن لباس و یا اصلاً کلاه برداری فروشنده و ارسال نکردن پس از واریز
همیشه استرس این وجود داره که اگر لباسی که سفارش دادم بهم نیاد چی؟؟یا اگر سایز مناسبم نباشه...و کلی اگر دیگه که ذهن و درگیر خودش میکنه.

مخصوصا اگر یک بار تجربه این مشکل و داشته باشید که دیگه واویلا ممکنه اصلا دیگه سمت خرید اینترنتی نرید.

ایده جالبی برای این مشکل وجود داره که ممکنه این فکر مشغولی و رفع کنه...

خرید لباس آنلاین خیلی میتونه ساده تر  باشه زمانی که از مدل های متفاوت با سایز ها و رنگ پوست های متفاوت استفاده بشه تا مشتری بتونه شبیه ترین مدل به خودش رو پیدا کنه.آنلاین شاپ های لباس به جای استفاده از یک مدل برای عکاسی لباس ها از چند مدل با سایز ها و اندام های مختلف استفاده کنند تا مخاطب ها و مشتری ها با هر سایز و شکلی از خریدشون مطمعن باشند.

خرید اینترنتی مطمعن

خرید اینترنتی لباس یک جایگزین خوب برای خرید از فروشگاه ها است، به علاوه در شرایط بحران اقتصادی و آدم‌ها از شدت ترافیک و گرفتاری از رفتن به فروشگاه‌ها و... فراری‌اند. حالا دیگر آدم‌ها ترجیح می‌دهند در خانه یا محل کار بنشینند و در حالی که لیوان قهوه‌شان را کنار لپ‌تاپشان گذاشته‌اند، با آرامش خریدشان را آنلاین انجام دهند این کار میتواند به اطمینان بیشتر آنها از خریدی که انجان میدهند و رضایتشان اضافه کند.

خرید اینترنتی مطمعن

 تیم ایده پرداز هومیاسه در تلاش است.که با ارائه دادن ایده های مورد نظر شما سهمی در رشد و پرورش کسب و کار شما داشته باشد.هر آنچه که میخواهید در اینجا هست.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط