تالار ایده پردازان - حسین لقب دوست

  • 15 مرداد 1402
  • 1 دقیقه
تالار ایده پردازان
ایده های مطرح شده : ☁ زغال اکسیژنه ☁ ساخت و ساز خانوادگی

ایده های مطرح شده :

☁    زغال اکسیژنه

همینکه برای زغال دیگه دنبال اتش زنه و کاغذ و ایناها نباشیم خودش ی نعمته . زغاله خودش بدون نیاز به چیزی اتیش بگیره و اماده بشه ، فقط با یک کبریت

مشاهده ایده زغال اکسیژنه

☁   ساخت و ساز خانوادگی

اینقدر هزینه ساخت و ساز بالاست و همچنین سود ده که به تنهایی از پسش برنمیایم . ولی کار قشنگیه اگر مثل صندوق قوم و خویش ها بشه بصورت خانوادگی پول جمع کرد و یک واحد یا ساختمون رو ساخت که همه ازش منفعت ببرن

مشاهده ایده ساخت و ساز خانوادگی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

مطالب مرتبط

گیمیفیکیشن چیست و چه کاربردی دارد؟

گیمیفیکیشن یا بازی سازی که گاهی هم به بازی آفرینی ترجمه می‌شود از جمله زیر مجموعه‌های دانش طراحی برای تغییر رفتار یا Behavioral Designاست که طی سال‌های اخیر، در فضای دانشگاهی و نیز محیط کسب و کار مورد توجه بیشتری قرار گرفته است. گیمیفیکیشن یا بازی سازی، هنر تعبیه کردن مکانیزم های بازی در فضاهایی است که به صورت پیش‌فرض برای بازی طراحی نشده‌اند.

9 ۰ ۱۰۲۲

تالار ایده پردازان - حسین لقب دوست

ایده های مطرح شده : ☁ زغال اکسیژنه ☁ ساخت و ساز خانوادگی

1 ۰ ۷۶

موشن گرافیک چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

موشن گرافیک از ترکیب دو کلمه موشن و گرافیک به معنی تصاویر متحرک تشکیل شده است. تصاویری که به وکنور معروف اند و توسط نرم افزارهای ساخت موشن مانند افترافکت به حرکت در می آیند.

6 ۰ ۲۳۸۴

مدیریت استرس و روشهای کاهش استرس

وضعیت اقتصادی بد، تورم، به هم خوردن برنامه‌های آینده فردی، ناپایداری اقتصاد و بازار کار باعث ایجاد استرس دائمی در زندگی و کار می‌شوند. این استرس می‌تواند جنبه‌های گوناگونی داشته باشد. اما به نتایجی منجر می‌شود که همه آن‌ها بد و منفی هستند. مقابله با استرس شاید کمی دشوار به نظر برسد اما شما باید آن را کنترل دارید. در واقع، اینکه شما باور داشته باشید که روی زندگی خود کنترل دارید؛ پایه و اساس مدیریت استرس است .

5 ۰ ۱۲۳۵