• حداقل سرمایه : 30 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
شما با استفاده از نرم افزار سایت آموزشی تیپ میتوانید تیپ یادگیری خود را شناخته و درس هارا بهتر یاد بگیرید.

افراد متفاوت تیپ های های یادگیری متفاوتی دارند؛ تیپ دیداری-تجسمی، شنیداری و نوشتاری، سه تیپ معروف یادگیری در میان دانش آموزان هستند. 

تیپ دیداری: این افراد مطالب رو از راه دیدن بهتر یاد می گیرند و ترجیح می دهند یک رابطه ی بصری بین مطالب مختلف پیدا کنند تا بدین طریق اطلاعات را بهتر در حافظه خود ثبت کنند.  

تیپ شنیداری: این افراد با بلند تکرار کردن مطالب، موسیقی و تدریس مطالب به دیگران درس خواندن و یادگرفتن رو برای خودشون آسون تر می کنند.

تیپ نوشتاری: این دسته از افراد با خواندن و نوشتن بهتر درس را یاد میگیرند. افرادی که سبک یادگیری غالب شان یادگیری نوشتاری است به جای دیدن تصاویر یا شنیدن داستان دوست دارند تا متن کتاب را بخوانند. 

برگزاری بوت کمپ و آموزش کارمندحتما این به این مطلب هم سربزنید: برگزاری بوت کمپ و آموزش کارمند
بوت کمپ ها یکی از روش های نوآورانۀ جذب و آموزش نیرو هستند که با ایجاد فضای کار گروهی و اتمسفری پویا و هدفمند، تفاوت عمده ای با فضای کارآموزی دارند. مراکز برگزاری بوت کمپ میتوانند به محل های دائمی این دوره های فشردۀ آموزشی تبدیل شده و با رویکردی خلاقانه و مدرن، به ایجاد فضای ارتباطی موثر بین گروه ها و مدرسان، کمک کنند.

تشخیص و شناسایی تیپ یادگیری از طریق تست هایی که یک سایت به نام سایت آموزشی تیپ طراحی کرده است و آموزش متناسب با آن ها، میتواند شروع یک آزمایش و برنامه جدی در زمینه استعدادیابی و پیشرفت فرآیند یادگیری کودکان و نوجوانان باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط