• حداقل سرمایه : 50 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
کلید و پریز ها میتونن تنوع و زیبایی منحصر به فردی به خونه ها بدن . طراحی و تولید مدل های خاص از اونها میتونه ایده خیلی خوبی باشه که قطعا مشتری های زیادی رو به دنبال خودش میاره

امروزه کلید و پریزها قابلیت های زیادی دارند، مجهز به سیستم کنترل از راه دور هستند یا حتی بعضی کلیدها به صورت لمسی عمل می کنند و طراحی ظاهری آنها هم زیباتر است. اگر توانایی تولید این کلید پریز ها رو دارین توصیه میکنم انواع مدل هاشو ببینین و شروع به نوآوری کنین



** وقت شما برای ما بسیار ارزشمند است **

** مطالبی که در ادامه میخوانید صرفا برای سئو بوده و ارزش مطالعه ندارد **


در گذشته کلید و پریزها شکل بسیار ساده تری داشتند و تنها در دو رنگ کرم و سفید عرضه می شدند، اما امروز نه تنها هر رنگی که بخواهید، بلکه انواع هوشمند آن را نیز می توانید خریداری کنید.



پریز برق


این کلیدها نصب راحت تری داشته و نیازی به پیچ و مهره ندارند و به خاطر مکانیزم فنری پشت شان به راحتی در عمق دیوار قرار می گیرند. پریزها نیز تنوع بیشتری نسبت به گذشته پیدا کردند، طوری که یک پریز می تواند در عین حال چندین کاربرد داشته باشد و تبدیل به ورودی های دیگری نیز بشود. 


اپلیکیشن خانه هوشمندحتما این به این مطلب هم سربزنید: اپلیکیشن خانه هوشمند
شما با طراحی اپلیکیشن خانه هوشمند در این زمینه، به اشیا بی جان اجازه می دهید برای خود هویت دیجیتال داشته باشند و به کامپیوترها اجازه دهند آن ها را سازماندهی و مدیریت کنند همچنین میتوانید به راحتی کسب درآمد کنید و قدمی تازه در دنیای دیجیتال گذاشته و موفق شوید.این اپلیکیشن با مدیریت لوازم خانه شما به صورت همزمان از طریق ارتباط با اپلیکیشن آنها، این امکان را به کاربران خود میدهد تا به راحتی در خانه، کارهای خود را سر و سامان دهند.


شما با سرمایه گذاری در بازار این محصول، میتوانید با کمی تلاش به درآمد خوبی برسید. سرمایه اولیه برای شروع فعالیت در این حوزه بستگی به این امر دارد که شما قصد سرمایه گذاری در چه سطحی را دارید.  می توان این فعالیت را در دو سطح کارگاهی یا کارخانه ای ادامه داد. برای سرمایه گذاری در سطح کارخانه ای داشتن 2 میلیارد تومان می تواند کار راه انداز باشد. داشتن 1000 متر زمین با حدود 15 کارگر جزو مقدمات این سرمایه گذاری محسوب می شود. 


کلید برق


هر کاری را می توان با سرمایه ای کم شروع کرد. در طول کار اگر قصد توسعه بیزنس خود را داشته باشید، آن وقت است که سرمایه بیشتری لازم خواهید داشت. امروزه دیگر ۲ میلیارد تومان هم برای شروع این کار کافی نیست و با هزینه کردن این مبلغ، تنها در سطح ابتدایی می توانید به فعالیت بپردازید.


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط