• حداقل سرمایه : 0 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
اینم ی مدل سرو غذاست که برای بریونی ها و کبابی ها عالیه خیلی زود هم معروف میشی

اینم ی مدل سرو غذاست که برای بریونی ها و کبابی ها عالیه . تجربه جدیدی  برای همه مشتریاست . همه برای  تست  هم که شده میان

خیلی زود هم معروف میشی چون همه شروع میکنن عکس و فیلم گرفتن


** وقت شما برای ما بسیار ارزشمند است **

** مطالبی که در ادامه میخوانید صرفا برای سئو بوده و ارزش مطالعه ندارد **


این ایدهِ ایجاد حس خانگی و راحتی در محیط رستوران یا فست‌فودی از طریق ارائه غذا به شکلی منحصر به فرد و دلپذیر است. این روش می‌تواند به مشتریان اجازه دهد تا غذایی که به آن احتیاج دارند در محیطی آرام و به سبک خانگی مصرف کنند و در عین حال، امکان داشتن غذای اضافی برای بردن به خانه را نیز فراهم کند.

حس خانگی و راحتی

این ایده می‌تواند به مشتریان اجازه دهد تا در محیط رستوران یا فست‌فودی حس خانگی و راحتی داشته باشند. این روش باعث می‌شود تا مشتریان احساس کنند وارد خانه‌ای دوم شده‌اند و از غذای خود در آسایش بیشتری برخوردار شوند.

انعطاف بیشتر برای مشتریان

این روش به مشتریان اجازه می‌دهد که مقدار مورد نیاز خود از غذا را انتخاب و تعیین کنند، بدون اینکه به مقدار مشخص شده توسط رستوران محدود شوند. این انعطاف بیشتر می‌تواند به تطبیق با سلیقه‌ها و نیازهای مختلف مشتریان کمک کرده و رضایت آن‌ها را افزایش دهد.

کاهش ضایعات غذایی

این روش می‌تواند به کاهش ضایعات غذایی کمک کند، زیرا مشتریان می‌توانند مقدار دلخواه خود از غذا را انتخاب کرده و مابقی را برای بردن به خانه به‌همراه خود ببرند. این موضوع می‌تواند به کاهش هدررفت غذا و مصرف پایدارتر منابع کمک کند.

تجربه مصرف غذا

این روش می‌تواند به مشتریان اجازه دهد تا تجربه‌ای شخصی‌تر و مطابق با سلیقه شخصی خود از مصرف غذا داشته باشند. این موضوع می‌تواند به افزایش رضایتمندی مشتریان و جذب مشتریان جدید کمک کند.

به طور کلی، ایده ارائه ظرف غذا به اندازه کل سفارشات و اجازه به مشتریان برای انتخاب مقدار مورد نیاز خود از غذا می‌تواند به ایجاد حس خانگی و راحتی، انعطاف بیشتر برای مشتریان و کاهش ضایعات غذایی کمک کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط