تالار ایده پردازان - سهیل ربیع زاده

  • 15 مرداد 1402
  • 1 دقیقه
تالار ایده پردازان
ایده های مطرح شده : ☁ متخصص همراه و در دسترس ☁ استخر پرورش ماهی در دریا ☁ تعویض موسیقی هنگام افزایش سرعت

ایده های مطرح شده :

☁  متخصص همراه و در دسترس

چقدر خوب میشد که در اولین فرصت بدون صرف وقت و انرژی موبایلمونو برمیداشتیم و برای انجام تمامی کارها نیروی متخصص پیدا میکردیم. از نصاب ماشین لباسشویی و ظرفشویی گرفته تا نظافتچی و برقکار و لوله کش.

مشاهده ایده متخصص همراه و در دسترس

☁  استخر پرورش ماهی در دریا

استفاده از مناطق آبی متفاوت برای پرورش ماهی ایده ای فوق العاده خواهد بود . بجای احداث استخر های متفاوت با هزینه های بالا میتوان از دریا یا رود استفاده کرد.

مشاهده ایده استخر پرورش ماهی در دریا

☁   تعویض موسیقی هنگام افزایش سرعت

خوبه امکانی بذارن روی ماشین که وقتی سرعتمون بیش از حد مجاز شد موسیقی در حال پخش را به عنوان یک هشدار با یک موسیقی ملایم عوض میکرد تا سرعت رو کم کنیم .

مشاهده ایده تعویض موسیقی هنگام افزایش سرعت

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

مطالب مرتبط

تالار ایده پردازان - احمد بختیاری

ایده های مطرح شده : ☁ مذاکره و اجاره مستقلات بی استفاده سازمان ها ☁ کاشت سبزی برای کشاورز ها

0 ۰ ۸۷

بینایی ماشینی چیست و چه کاربردی دارد؟

بینایی ماشین شاخه ای از دانش است که از طریق پردازش تصاویر دوبعدی، جهان سه بعدی پیرامون را بازسازی و تفسیر میکند. به بیان ساده، بینایی ماشین یعنی اینکه کامپیوترها بتوانند جهان را به کمک دوربین‌ها ببینند، بفهمند و حتی از بینایی انسان پیشی بگیرند. بینایی ماشین می‌تواند در هر جایی که نیاز است تا ماشین به جای انسان ببیند، مورد استفاده قرار گیرد.

6 ۰ ۱۴۸۰

چگونه در صنایع کنسروسازی سرمایه‌گذاری کنیم

امروزه با پیشرفت تکنولوژی به راحتی می‌توان مواد غذایی را برای استفاده در آینده از پیش آماده کرد. در حال حاضر واحد‌های صنعتی بسیاری در این حوزه مشغول به فعالیت می‌باشند. یک از پرطرفدارترین شاخه‌های آماده‌سازی مواد غذایی، خط تولید کنسرو حبوبات و سبزیجات می‌باشد.

3 ۰ ۱۳۷۸

پندهایی از افراد موفق

موفقیت را می توان به روش های مختلفی تعریف کرد و هیچ تعریف یکسانی برای آن وجود ندارد. موفقیت را می توان شروع یک شکست معنی کرد. موفقیت راه آسانی نیست که بتوان در چند مرحله به آن دست یافت. همه افراد موفق مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتند تا به اهداف خود برسند .

7 ۰ ۱۴۳۴