• حداقل سرمایه : 200 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
استفاده از مناطق آبی متفاوت برای پرورش ماهی ایده ای فوق العاده خواهد بود . بجای احداث استخر های متفاوت با هزینه های بالا میتوان از دریا یا رود استفاده کرد.

پرورش ماهی در مناطق آبی متفاوت یک ایده جذاب خواهد بود . در این روش مناطقی از دریا یا رود رو محصور کرده و داخل آن ماهی رو پرورش میدن . از اونجایی که اکثر املاحی که لازم داریم رو دریا برامون تامین میکنه خیلی از هزینه ها به طرز فوق العاده ای کاهش پیدا میکنه . نه تنها این موضوع بلکه تصفیه آب بصورت دائمی در حال انجام خواهد بود .


پرورش ماهی در قفس

پرورش ماهی در قفس


** وقت شما برای ما بسیار ارزشمند است **

** مطالبی که در ادامه میخوانید صرفا برای سئو بوده و ارزش مطالعه ندارد **


"پرورش ماهی در قفس"

امروزه پرورش ماهی در قفس بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. دلایلی مثل کم شدن ذخایر ماهی ها، بالا رفتن مصرف ماهی ، علاقه به تولید ماهی در قفس را بیشتر کرده است. آبزی پروری صنعتی است که به سرعت در حال گسترش است .آبزی پروری در قفس شامل پرورش ماهی در منابع آبی موجود است . این یک سیستم تولید آبزی پروری است که از یک قاب شناور، مواد خالص و سیستم پهلوگیری (با طناب، شناور، لنگر و غیره) با یک شبکه شناور گرد یا مربع شکل برای نگهداری و پرورش تعداد زیادی ماهی ساخته شده است و می تواند در مخزنی همانند رودخانه، دریاچه یا دریا نصب شوند.



غذا دادن به ماهی ها در قفس در مقایسه با استخرها کاملاً یکسان است. جيره را مي توان به مقدار های  برابر تقسيم كرد و در فواصل منظم تامين كرد. خوراک ها باید از نظر تغذیه ای کامل باشند و پروتئین ها، کربوهیدرات ها، چربی ها، ویتامین ها و مواد معدنی لازم برای رشد و سلامتی را تأمین کنند. احتمال تأمین غذای طبیعی در قفس بسیار کمتر است، از این رو تهیه منظم غذای مصنوعی ضروری است. مواد اولیه حیوانی عمدتاً شامل گوشت، کنجاله کبد، کنجاله استخوان، کنجاله خون و غیره است و مواد اولیه گیاهی شامل پروتئین های گیاهی، دانه برنج، کنجاله سویا و غیره است.


تیم ایده پرداز هومیاسه در تلاش است.که با ارائه دادن ایده های مورد نظر شما سهمی در رشد و پرورش کسب و کار شما داشته باشد.هر آنچه که میخواهید در اینجا هست.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط