تولید رنگ های طبیعی برای استفاده در غذا ها قطعا استقبال زیادی خواهد داشت . همه دوست دارن غذاذیی که سرو میکنن طعم و مدل خاص خودشون رو داشته باشه

صنعت غذا، طی سالیان متمادی به منظور بهبود ویژگی های مورد نظر مصرف کننده از انواع مختلف مواد افزودنی نظیر رنگ های مصنوعی، شیرین کننده های مصنوعی، طعم دهنده ها، مواد معطر و مواد نگهدارنده در محصولات صنعتی استفاده کرده است که متأسفانه برخی از این مواد به شدت برای سلامتی انسان مضر است. رنگ های مصنوعی که در نوشیدنی های گازدار، آب نبات ها، غلات صبحانه، ژله ها و بسیاری از محصولات دیگر به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند، جزو این دسته از افزودنی ها هستند که بیشتر به منظور جذب مشتری در ماده غذایی کاربرد دارند.


رنگ طبیعی


فرآیند تولید رنگ های خوراکی طبیعی تا حدی مشابه با فرآیند تغلیظ در آب میوه ها و سبزیجات است. مراحل روش تولید رنگ های خوراکی طبیعی از منابع اولیه طبیعی شامل: استخراج، حرارت دهی، آسیاب کردن، فیلتراسیون، پوشش دهی، تغلیظ و خشک کردن است. در ابتدا مواد اولیه انتخاب شده و به دقت شسته می شوند. سپس، وارد مرحله خراش دهی یا آسیاب می شود و بعد از آن، مرحله فیلتراسیون قرار دارد. در انتها، عصاره تولیدی، پوشش دهی، پاستوریزه و تغلیظ می شود.


تولید ظروف یک بار مصرفحتما این به این مطلب هم سربزنید: تولید ظروف یک بار مصرف
ظروف یکبار مصرف، نقش بسیار پر رنگی در زندگی انسان امروزی دارند. اگر به دنبال کاری پر سود و درآمد زا هستید، ایده خلاقانه تولید لوازم پلاستیکی، می تواند ایده بسیار خوبی برای شروع کار باشد.


رنگ خوراکی طبیعی نسبت به رنگ های مصنوعی فواید و کاربرد فراوانی دارد. از طرفی تکنولوژی خاصی برای تولید این مواد مورد نیاز نیست. با توجه به افزایش روز افزون جمعیت، اکثر مصرف کنندگان دارو، مواد غذایی و کالاهای بهداشتی، تمایل بیشتری به استفاده از رنگ های طبیعی و سالم به جای محصولات شیمیایی و در برخی موارد مضر دارند.


رنگ


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط