• حداقل سرمایه : 30 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
یکی از ایده هایی که میتوان با سرمایه کم شروع کرد و پولساز باشد، ایده خلاقانه چرم دوزی است که هم میتوانید در کارگاه این کار را انجام دهید و هم در منزل به راحتی فعالیت کنید. چرم دوزی حرفه ای است که شما میتوانید به راحتی آن را آموزش دیده و درآمد کسب کنید.

یکی از ایده هایی که میتوان با سرمایه کم شروع کرد و پولساز باشد، ایده خلاقانه چرم دوزی است که هم میتوانید در کارگاه این کار را انجام دهید و هم در منزل به راحتی فعالیت کنید. چرم دوزی حرفه ای است که شما میتوانید به راحتی آن را آموزش دیده و درآمد کسب کنید. 



** وقت شما برای ما بسیار ارزشمند است **

** مطالبی که در ادامه میخوانید صرفا برای سئو بوده و ارزش مطالعه ندارد **


دوره های آموزشی چرم دوزی به فراوانی در اینترنت یافت می شوند و به راحتی میتوانید با یک جستجو ساده در وب سایت های معروف، تعداد زیادی از این آموزش ها را مشاهده نمایید و با خرید چرم طبیعی مثل چرم گوسفند، گاو، بز و شترمرغ یا چرم مصنوعی با قیمت پایین، به شروع کار بپردازید.


ایده نقاشی روی چرم در منزل


چرم های گاوی از ضخامت بیشتری برخوردار هستند و برای ساخت کیف های بزرگ، چمدان ها، کفش های زمستانی و مردانه به کار برده می شوند، چرم های بز که ضخامتِ کمتری دارند، برای ساخت کیف های کوچک، کیفِ پول، کفش های زنانه ، رومیزی، پادری، لباس، کلاه، دستکش و ... کاربرد بهتری دارند.



ایده خلاقانه الگوسازی در منزلحتما این به این مطلب هم سربزنید: ایده خلاقانه الگوسازی در منزل
امروزه اکثر مردم لباس هایشان را به صورت آماده خریداری نمیکنند و دوست دارند لباس هایشان آنگونه که خوشان میخواهند طراحی شده باشد. به همین دلیل به سراغ خیاط های مختلف رفته و از آنها برای طراحی لباس دلخواهشان کمک میگیرند. بعضی از افراد طرح مورد نظر خود را از اینترنت و یا مجله های مد پیدا کرده و به خیاط میدهند و بعضی ها از خیاطان میخواهند تا اینکار را برایشان انجام دهد.شما میتوانید از این ایده خلاقانه الگوسازی در منزل استفاده کرده و در این زمینه مشغول به کار شوید. شما می توانید الگوهای خود را در خانه بکشید و آنها را بفروشید و از این طریق کسب درآمد کنید.


مهم ترین ابزار چرم دوزی، "الگو" است و باید الگوی چیزی که می خواهید بسازید را داشته باشید؛ به این منظور، میتوانید هم از الگوی آماده استفاده کنید، که از فروشگاه های فروش ابزار چرم قابل تهیه است و هم میتوانید خودتان آن را طراحی کنید. برای کشیدن الگو روی چرم، باید از خودکارهایی به نام "نوبوک" استفاده کنید که به آسانی با ابزاری به نام "کِرِپ" یا پاک کن چرم قابل حذف هستند. برای بریدن الگوی کشیده شده باید از "کاتر" و "قیچی مخصوص چرم" استفاده کنید و به "نخِ موم زده" و "سوزن" احتیاج دارید تا تکه‌های برش خورده ی چرم را به هم بدوزید. 


چرم دوزی در منزل

پرسود ترین ایده های کسب و کار خانگی 


شما میتوانید فروش محصولات را از دوستان و فامیل شروع کنید و بعد مشتریان خود را گسترش دهید. همچنین میتوانید با شرکت در نمایشگاه های صنایع دستی محصولات خود را به فروش رسانده و مشتری جذب کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط