• حداقل سرمایه : 0 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
زنده بسته بندی میشه که تازه برسه به مقصد!!!

زنده بسته بندی میشه که تازه برسه به مقصد!!! این که کار انسانیه یا نه به عده خواننده ! من به شخصه مخالف این کارم ولی خوب ایده ایه که داره انجام میشه . قطعا خیلی ها توی ایران با من موافقن پس پیشنهاد میکنم سمتش نرین


** وقت شما برای ما بسیار ارزشمند است **

** مطالبی که در ادامه میخوانید صرفا برای سئو بوده و ارزش مطالعه ندارد **

نرم افزار فتوشاپ

ادوبی فتوشاپ یک ویرایشگر گرافیک شطرنجی ست که توسط شرکت ادوبی برای سیستم عامل های ویندوز و مک اواس گسترش پیدا می کند.ادوبی فتوشاپ به طور رسمی در سال 1988توسط توماس و جان نول ساخته شد. از آن زمان تا الان قابلیت ها ها و ابزار های زیادی به ادوبی فتوشاپ افزوده شده است. نام فتوشاپ تبدیل به یک نشان تجاری عام و همچنین یک فعل به عنوان فتوشاپینگ به معنای فتوشاپ کردن شده است.

فتوشاپ می تواند تصاویر گرافیکی شطرنجی را ایجاد یا ویرایش کند و همچنین از مدل های  ار جی بی، سی ام وای کی و ال ای بی و... پشتیبانی می کند. قالب پرونده پی اس دی و پی اس بی مخصوص پروژه های فتوشاپ هستند. علاوه بر ویرایش گرافیک شطرنجی، فتوشاپ توانایی‌های اندکی در ویرایش و رندر گرافیک برداری مانند گرافیک رایانه‌ای سه‌بعدی را دارد. 

کار اصلی این نرم‌افزار، تدوین و ویرایش عکس است که می‌توان با امکانات موجود در عکس‌ها تغییرات بسیار زیاد و متنوعی را به وجود آورد. فتوشاپ برای سیستم‌عامل ویندوز و مکینتاش تولید شده‌است. هم‌چنین نگارش‌های گوناگون این نرم‌افزار تا نگارش دهم، در سیستم‌عامل لینوکس نیز با کمک ابزارهای میانه (مانند کراس‌اوور) قابل استفاده‌است. آخرین نسخهٔ رسمی پایدار فتوشاپ نسخهٔ بیست و سوم است که در اواخر 2021 منتشر شد و با اسم ادوبی فتوشاپ 2022 شناخته می‌شود.

فتوشاپ به کاربرانش این امکان را می‌دهد تا با افزودن امکانات جانبی اعم از انواع افزونه امکانات آن را گسترش دهند.

عکاسی

عکاسی را به نام های جالب دیگری هم می شناسند به مثال فرتونگاری یا فوتوگرافی. این هنر در بیشتر کشورهای جهان به اسم فوتوگرافی شناخته می شود که ریشه یونانی دارد فوتو به معنای نور و گرافی به معنای ثبت یا نگارش است.بنابراین  فوتوگرافی به معنای نقش کردن با نور است.

انواع عکاسی

عکاسی کوبیسم

 عکاسی کوبیسم معنای لغوی آن مکعب گرایی است. در این سبک از عکاسی معمولا دید اول تصویر درهم و پیچیده به نظر می آید که با توجه بیشتر می توان به هدف عکاس پی برد.

توصیه می کنیم حتما سری به مطلب سالن تتو بدن، یک ایده کسب و کار خوب و سودآور بزنید .

عکاسی مفهومی

عکاسی مفهومی سعی دارد آنچه در ذهن عکاس است را به نمایش بگذارد و ذهن بیننده را مجاب به تفکر کند. عکاسی مفهومی یک فرم پیشرفته تر از ابراز احساسات هنرمندانه ست که عکاسی را در زمره هنرهایی مانند نقاشی، در می آورد. عکس های همه سبک های عکاسی می توانند در این دسته قرار بگیرند به شرط اینکه شعر، موسیقی و مفهومی خاص را به بیننده القا کند.

عکاسی ماکرو

در این نوع از عکاسی، عکاسان از نمای نزدیک و بطور معمول از سوژه های کوچک عکس می گیرند.

عکاسی از کودکان/خانواده

عکاسی کودکان و خانواده نوع دیگری از عکاسی است که بسیار مورد پسند مردم بوده است و عکاس سعی در این دارد که موقعیت و حالات مختلف کودک و خانواده اش را به تصویر بکشد.

عکاسی صنعتی

در عکاسی صنعتی که یکی از شاخه های عکاسی است، عکاس از فرایندهای تولید، محصولات، سازمان کار، کارکنان و یا تجهیزات سازمانی به سفارش یک سازمان صنعتی عکسبرداری می کند.

توصیه می کنیم مقاله معلم خصوصی، یک ایده پر درآمد با سود خالص را مطالعه کنید.

عکاسی معماری

عکاسی معماری همانطور که از اسمش مشخص شت عکاسی از ساختمان ها، بناها و سازه های گوناگون و معماری شهری است.

این ها تنها بخشی از سبک های عکاسی ست.

فتوشاپ ویژه عکاسان

شما به عنوان یک عکاس با کمک این نرم افزار قدرتمند با استفاده از تکنیک های ویرایش و ادیت حرفه ای، فتوشاپ تصاویر را انجام داده و همچنین یک تصویر جذاب و زیبا را خلق کنید. معمولا عکاسان حرفه ای و غیر حرفه ای هر یک برای ویرایش تصاویر خود، به فتوشاپ وابسته اند. حرفه ای ها برای از بین بردن مشکلات موجود در عکاسی و دادن رنگ و لعابی بهتر به تصاویر خود و مبتدی ها نیز برای پوشاندن ضعف خود.

پایانی

با کار عکاسی و یادگیری فتوشاپ حرفه ای می توانید با آتلیه ها، شرکت ها یا مستقل کار کنید. همانطور که گفته شد در بازار کار فتوشاپ جای پیشرفت فراوانی وجود دارد حالا فکرش را بکنید ترکیب عکاسی و فتوشاپ چه بشود. در نتیجه اگر به دنبال یک شغل جذاب و پر درآمد با پیشرفت فراوان هستید این بهترین ایده برای شماست.

پیشنهاد می کنیم مطلب کسب و کار اینترنتی را بخوانید. 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط