• حداقل سرمایه : 200 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
کشور روسیه دستگاهی را برای جایگذاری در پارکها طراحی کرده است که هنگام برف بازی کودکان و بزرگسالان بتوانند دستهای خودرا در درون این دستگاه گذاشته تا گرم شوند و به بازی ادامه دهند.

یکی از بیشترین دغدغه هایی که همواره مردم روسیه در فصل سرما با ان دست و پنجه نرم میکنند،گرم نگه داشتن فرزندانشان در فضای بیرون خانه است.

به طور کلی کودکان به واسطه سیستم ایمنی ضعیفی که دارند بسیار آسیب پذیر هستند آنها به راحتی حرارت بدن خود را از دست می دهند و زمانی که در محیط باز در حال بازی کردن هستند نسبت به سرما حساسیت پایینی دارند.

در کشور روسیه به این دلیل که اکثرا هوا سرد است دولت نمیتواند هوای سرد و برف و شوق کودکان برای بازی کردن را به بهانه ضعیف بودن سیستم دفاعی، ممنوع کنند.

کودکان پر انرژی هستند و نیاز دارند که این انرژی را به مصرف برسانند.

به همین دلیل کشور روسیه دستگاهی را برای جایگذاری در پارکها طراحی کرده است که هنگام برف بازی کودکان و بزرگسالان بتوانند دستهای خودرا در درون این دستگاه گذاشته تا گرم شوند و به بازی ادامه دهند.

لوله کشی آب گرم در زمستان زیر شهرحتما این به این مطلب هم سربزنید: لوله کشی آب گرم در زمستان زیر شهر
در زیر شهر هالند در ایالت میشیگان آمریکا حدود ۲۵۰ کیلومتر تاسیسات لوله آب گرم وجود دارد که باعث می‌شود در طول زمستان برف ها آب شوند و شهر دچار یخبندان نشود.

یولیا شیپیتسینا زنی که اهل منطقه نووسیبیرسک است می‌گوید :وقتی دما کاهش می‌یابد، آب به یخ تبدیل می‌شود، انگشتان دست، انگشتان پا، حتی بینی و گوش هم ممکن است در اثر سرما یخ بزنند. اما در روسیه با وجود برف‌های سنگین هیچ چیز به هم نمی‌ریزد. تنها در روستای اوی میاکن در سیبری دمای هوای منفی ۶۸ درجه دارد. بچه‌ها در دمای منفی ۴۵ درجه نیز به مدرسه می‌روند ، بازی میکنند.مردم هم در محل کارشان حاضر میشوند و  حتی به گشت وگذار و خرید میروند.

و با قرار گرفتن دستگاه های گرم کننده دست در مکان های عمومی به راحتی هر زمان احساس کنیم که از سرما انگشتان دستمان در حال یخ زدن است ،با قرار دادن دستانمان در این دستگاه گرمای دلچسبی را به خودمان هدیه میدهیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط