• حداقل سرمایه : 30 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
اگر مدتی است در زمینۀ آی تی در حال فعالیت هستید و میخواهید کسب و کار مستقل خود را شروع کنید، ایدۀ بهبود وبسایت میتواند الهام بخش کسب و کار شما و دوستانتان باشد همچنین مناسب کسانی است که اطلاعات و تجربه خوبی در راه اندازی و هدایت وبسایت ها دارند. این افراد میتوانند در کنار هم جمع شده و بصورت شرکتی یا سیار به ارائه خدمات بهبود دهنده وبسایت ها بپردازند و با ارائه نسخه های بهتری از وبسایت های مشتریان، به قدرت تجارت الکترونیک آن ها بیافزایند.

ایدۀ کسب و کار بهبود دهنده وبسایت، مناسب کسانی است که اطلاعات و تجربه خوبی در راه اندازی و هدایت وبسایت ها دارند. این افراد میتوانند در کنار هم جمع شده و بصورت شرکتی یا سیار به ارائه خدمات بهبود دهنده وبسایت ها بپردازند و با ارائه نسخه های بهتری از وبسایت های مشتریان، به قدرت تجارت الکترونیک آن ها بیافزایند.  

ایده کسب و کار بهبود وبسایت

خدمات بهبود سایت، میتواند علاوه بر قبول پروژه و سفارش، به خرید و فروش و بازاریابی وبسایت ها هم بپردازد و پس از خرید وبسایت و بهبود آن، با فروش وبسایت با قیمت و ارزشی افزوده، کسب درآمد کند.

بهبود سئوحتما این به این مطلب هم سربزنید: بهبود سئو
سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، به منظور بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از طریق سئو انجام میگیرد که یکی از زیر مجموعه های دیجیتال مارکتینگ است. برای بهبود سئو راهکارهایی مانند: تولید محتوا، استفاده از کلمات کلیدی، تصاویر و...

این ایده میتواند فرصت شغلی مناسبی برای متخصصان آی تی، متخصصان سئو و گرافیست ها فراهم کند و برای مجموعه ای خوب کارآفرینی کند. 



نظر شما دربارۀ ایده بهبود وبسایت چیست؟

 اگر تجربه ای در زمینه توسعه و بهبود وب دارید با ما به اشتراک بگذارید و از چالش ها و موانع کار تیمی در حوزه آی تی صحبت کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط