• حداقل سرمایه : 10 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
پوشیدن لباس فرم یک شکل توسط همه پرسنل واقعا زیبا میکنه محیط رو مخصوصا اگر لباس فرم خاص باشه و طرح منحصر به فردی رو داشته باشه .

اگر توان تولید لباس فرم های متفاوت وجود داشته باشه واقعا زیبایی منحصر به فردی توی همه رستوران ها و... ایجاد میشه . لباس فرم ها تو سلیقه ها و مدل های خاص از قاجار بگیر تا لباس فضایی ها 

هرچیزی امکان پذیره



** وقت شما برای ما بسیار ارزشمند است **

** مطالبی که در ادامه میخوانید صرفا برای سئو بوده و ارزش مطالعه ندارد **


"لباس فرم هماهنگ گارسون ها"

به طور کلی پوشیدن لباس آراسته و مناسب برای حضور در محل کار مزایایی دارد، چون:

تفاوت کارکنان با مشتری را نشان می‌دهد ، اعتماد مشتری را جلب می‌کند ، ثبات و هویت سازمانی ایجاد می‌کند ، روحیه جمعی بین کارکنان را افزایش می‌دهد ، عملکرد حرفه ای تر اعضا و...

لباس فرم هماهنگاغلب وقتی حرف از لباس فرم میشود، همه ذهن ها سمت لباس های رسمی اداری میرود.

اما لباس فرم برای هر شغل نسبت به فعالیتی که انجام میدهند، تفاوت هایی دارد.به این خاطر که لباسی که در محل کار به عنوان لباس کار پوشیده میشود کاملا باید مناسب فعالیتی باشد که انجام میدهید هم از نظر راحتی و زیبایی و هم از نظر ایمنی.


برای عنوان مثال لباس فرم های رستوران به تنهایی شامل زیر مجموعه کاملی از انواع لباس سرآشپز، لباس آشپز، لباس سالن‌کار(ویترها)، لباس نیرو‌های خدماتی و حتی انواع اکسسوری‌های مورد استفاده در رستوران را شامل می‌شود.به همین دلیل همانطور که در بالا نیز اشاره شد لباس فرم تنها برای شغل خاصی استفاده نمی‌شود، در هر مجموعه‌ای و با هر جایگاهی لباس فرم به ظاهر شما هویت شغلی می‌بخشد.

لباس فرم هماهنگ گارسون ها از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا بیشتر کارکنان با مواد غذایی در ارتباط هستند. بنابراین علاوه بر زیبایی ظاهری برای رعایت نکات بهداشتی و ایمنی استفاده از لباس فرم در رستوران‌ها اهمیت خاصی دارد.
همانطور که در بالا اشاره کردیم متناسب با جایگاه شغلی هر شخص در رستوران لباس فرمی مخصوص وجود دارد. مانند لباس سرآشپز زنانه و مردانه، لباس آشپزی، لباس ویتر(سالن‌کار) و …

اما رستوران‌ها به تفکیک نوع غذا و خدماتی که ارائه می‌دهند، نیز دارای لباس‌های متفاوتی می‌باشند. رستوران‌های سنتی، فست‌فود‌ها، رستوران ایتالیایی، کافه‌ها و … هر یک میتوانند دارای فرم متفاوت و متناسب محیط باشند. 

لباس فرم های گارسون(ویتر) به دلیل این که با مشتری ها در ارتباط اند  اهمیت زیادی دارد.چقدر خوب و چشم نوازه که لباس های آنها همه یک شکل و یک رنگ باشد.

اگر به کافیشاپ ها و رستوران توجه کرده باشید، گارسون ها را با لباس های مرتب و یک رنگ دیده اید.پوشیدن لباس کار مناسب و هماهنگ توسط گارسون ها و داشتن آداب معاشرت با مشتری،در جذب مشتری بسیار مؤثر خواهد بود.

لباس فرم هماهنگ گارسون ها


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط