تالار ایده پردازان - فرهاد آبرازه

  • 15 مرداد 1402
  • 1 دقیقه
تالار ایده پردازان
ایده های مطرح شده : ☁ خودروهای اشتراکی ☁ منتقد غذا ☁ منو سنتی کافی شاپ

ایده های مطرح شده :

☁   خودروهای اشتراکی

فکرکن ماشین نداری و باید خودتو سریع به جایی برسونی و تاکسی ام گیرت نمیاد.ایده خودرو اشتراکی به درد همین موقع ها میخوره که یک ماشین وکرایه کنی و به کارت برسی بعد سر جای مخصوصش بری پارکش کنی.

مشاهده ایده  خودروهای اشتراکی

☁   منتقد غذا

چرا ما منتقد غذا نداریم! همه فقط بلدن تعریف کنن ! چرا کسی نمیگه فلان رستوران رفتین اصلا گوشتشو نخورین چون یخ زدست !

اینجوری حتی رستوران ها بیشتر تلاش میکنن کیفیت رو ببرن بالا !

مشاهده ایده  منتقد غذا

☁   منو سنتی کافی شاپ

تولید جوجه کار خیلی راحتیه و یک شغل خوب برای مناطق روستایی . هم زمانش هست هم فضای این کار و میشه رو درآمدش حساب کرد

مشاهده ایده منو سنتی کافی شاپ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

مطالب مرتبط

اینفوگرافیک چیست؟

اینفوگرافی‌ها در طی سال‌های اخیر به یکی از ابزارهای ارتباط جمعی تبدیل شده‌اند. به‌طورکلی، هدف از تولید اینفوگرافی دسترسی به جامعه گسترده‌تری از مخاطبان از طریق ساده‌سازی موضوعات پیچیده و سازمان‌دهی آن‌ها در یک قالب قابل هضم است و به خاطر سادگی نسبی و جذابیت روایتگری اینفوگرافی است که این نوع از محتوا روز به روز محبوب‌تر شده و بیشتر در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود.

6 ۰ ۱۵۴۹

بهترین مشاغل گردشگری و جهانگردی در میان کسب و کار های مرتبط کدامند؟

برترین ایده های شغلی و کسب و کارهای حوزه گردشگری برای افرادی که عاشق مسافرت و گردش هستند.

6 ۰ ۱۲۶۹

تعریف کاریزما چیست؟ به چه کسانی کاریزماتیک می‌گوییم؟

کاریزما نوعی ویژگی و خصوصیت است که برخی افراد دارند. کسانی که ما به آنها افراد کاریزماتیک می‌گویی. کسانی ویژگی کاریزماتیک بودن را دارند، در ارتباط با دیگران چه در تعامل‌های عادی روزمره و چه به عنوان یک الگو و فرد الهام‌بخش، در لایه‌های عمیق احساسی بر روی دیگران تاثیر می‌گذارند

6 ۰ ۲۰۱۸

آلودگی هوا و ایده های مقابله با آن در جهان

آلودگی کلمه ای است که همه جا می توان با آن رو به رو شد. حتما هم شنیده اید که می گویند آلودگی انواع مختلفی دارد. آلودگی هوا به اضافه شدن سموم به هوای داخل و خارج از منزل یا محل زندگی و کار شما می گویند. مواد فیزیکی یا شیمیایی که وارد هوا می شوند باعث آلودگی هوا می شوند. زمانی آلودگی هوا اتفاق می افتد که هر نوع گازیا دود آلاینده ای وارد هوا میشود وزندگی گیاهان، حیوانات و انسان ها را به خطر بیفتد. آلودگی را می توان در دو بخش تقسیم کرد؛ آلودگی قابل مشاهده و آلودگی غیرقابل مشاهده، شامل هر آن چیزی که وارد هوا می شود و جان و سلامت جانداران را به خطر می اندازد میشود. زندگی تمام موجودات زنده به موادی بستگی دارد که در هوا وجود دارد؛ افزایش یا کاهش هر یک از این مواد برای ادامه ی حیات تهدید و یک خطر محسوب می شود. آلودگی هوا زمانی اتفاق می‌افتد که حجم زیادی ازمواد مضر از قبیل گازها وارد زمین شود و ضخامت لایه ازون به خاطر آلودگی هوا کمتر میشود.

7 ۰ ۲۶۲۲