• حداقل سرمایه : 0 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
فکر کن به همراه دوستات عصر به یک کافی شاپ رفتی ، که با دیدن اسم کوکوسبزی به عنوان عصرانه توی منو چشمتون برق میزنه.یا توی تابسون دلت هوس آلسکا میکنه.معمولا اینا توی منو کافی شاپ ها نیست چقدرجذابه که اینجور خوردنی هام توی منو باشه

منوهای کافی شاپ ها اکثرا یک شکله و همیشه رو به سمت فانتزی بودن رفته ! ی ایده خیلی جذاب وجود داره اونم اینکه چرا غذاهای خاص سرو نشه ! مثلا چرا تو کافی شاپ آلاسکا یا کوکو سبزی سرو نشه . 

و حتی غذاهای خیلی سنتی تر

حتی برای اینکه فضای کافی شاپ بهم نخوره یک غذای سنتی که خیلی هم حرفه ای هستیم توی سروش رو معرفی و پخت کنیم .

مثلا توی یک کافی شاپ فقط آلاسکا سرو بشه . حتی به دلیل ارزونی میشه کلا به همه مشتری ها در بدو ورود زیر چتر خیلی فانتزی یک آلاسکا با طعم های متفاوت داد .

همه یاد خونه مادربزرگه میوفتن که خودش خیلی حس خوبی داره . بنظر من توجه به غذاهای سنتی یا خاص ، از کوکو سبزی بگیرین تا آلاسکا که هم فانتزیه هم سنتی میتونه ایده جذابی باشه برای سرو توی کافی شاپ.


** وقت شما برای ما بسیار ارزشمند است **

** مطالبی که در ادامه میخوانید صرفا برای سئو بوده و ارزش مطالعه ندارد **


شاید اینطوری به نظر برسه که  طراحی منوی کافه با نوشتن  چند نوع قهوه تموم میشه؛ اما واقعیت اینه که صاحب یک کافی شاپ خوب برای اینکه مشتری های خودشو به بیشتر موندن و از همه مهم‌تر بارگشت به کافه تشویق کنه؛ باید زمان زیادی صرف طراحی منو کافی شاپ، چه از نظر محتوا و چه بصری، کنه.

منو های متفاوت

همیشه  اولین ها مهمه و اولین چیزی ام که مشتری میبینه منو است.

اغلب منو های همه کافی شاپ ها و رستوران ها محدود به چند نوع غذا و خوراکیه و کم پیش میاد که عنوانی جدید بین اون ها دید.اگر از کسایی که زیاد به این مکان ها میرن سوال کنید همشون یک جمله مشترک دارن که میگن دلشون گاهی اوقات امتحان کردن یک چیز جدیدو میخواد و خسته میشن از سفارش های تکراری...

فکر کن به همراه دوستات  عصر به یک کافی شاپ رفتی ، که با دیدن اسم کوکوسبزی به عنوان عصرانه توی منو چشمتون برق میزنه.

یا در اوج گرمای تابستون هوس آلسکا(بستنی یخی)میکنی بعضی وقتا ام با دختربچه شیطونت میری کافی شاپ که یکهو هوس لواشک میکنه.

همه این ها جزو خوردنی هایی هست که اصلا جایی در منو کافی شاپ ها و رستوران ها نداره اما چقدر خوب مبشه که همینقدر یک منو متنوع باشه.

منو های متفاوت


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط