• حداقل سرمایه : 50 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
توی این زمان های کوتاه و گرفتاری های زیاد خیلی خوبه که نرم افزاری باشه تا بتونیم بفهمیم کجا میتونیم سفر بریم و تفریح کنیم . مخصوصا سفر های کوتاه . مخصوصا در اطراف محل زندگیمون همجنین بتونیم ببینیم چه تفریحاتی در اون مکان هست و بهمون معرفی شون کنه

 سفر تنها یک تفریح نیست، تجربه ای آموزنده و لذتبخش است که اثرات مفید آن را در مراحل مختلف زندگی خواهیم دید. تاثیرات مثبتی که سال ها و برای یک عمر هم با ما باقی می مانند و به ما کمک می کنند زندگی بهتری داشته باشیم. سفر کردن از قدیم کار آسانی نبوده اما این سختی ها امروزه حالت دیگری پیدا کرده است.


سفر گروهی


وسایل نقلیه بیشتر شده، راه ها در زمین و هوا گسترش پیدا کرده اما هزینه های سفر هم پا به پایشان بالا رفته است. این پلتفرم با پیشنهاد طرح های مالی سفر کردن بر اساس بودجه افراد، سفر کردن را کم دغدغه میکند و حین سفر با ارائه خدمات متنوعی میتواند لذت سفر را تضمین کند. 


سینمای ساحلیحتما این به این مطلب هم سربزنید: سینمای ساحلی
تصور کن لب ساحل همراه صدای امواج دریا بتونی فیلم ببینی . واقعا حس لذیذی داره . هوای خوب ، لب ساحل . یک تنوع بینظیره . این ایده میتونه توسط سوئیت ها انجام بشه و خیلی هم مشتری داره


همه ما در زندگی روزمره مدام با انواع و اقسام استرس ها و تنش ها مواجه هستیم و همه این عوامل باعث خستگی ذهنی می شود. اما اگر چند روزی به خود مرخصی بدهید و به سفر بروید تازه متوجه ارزش داشته ها و آدم های دور خود می شوید.


سفر


این خدمات میتواند شامل پیشنهاد مکان توریستی بر اساس حس و حال کاربر، اطلاع از رویداد های در حال وقوع در محدوده لوکیشن کاربر و قابلیت هایی باشد که بتواند قابلیت شخصی سازی برنامه سفر را با استفاده از تجربه دیگر کاربران فراهم کند.


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط