• حداقل سرمایه : 0 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
خیلی از افراد تمایل به شروع کسب و کار خود در اینستاگرام دارن ولی در حدی نیست که بخوان سرمایه گذاری کنن و از پکیج های سایر افراد استفاده کنن . ایده خوبیه اگر فردی باشه که بتونه در مدت خیلی کوتاه اصول اولیه رو یاد بده و مدیریت فروشگاه مجازی رو به خود افراد بسپره

خیلی از افراد تمایل به شروع کسب و کار خود در اینستاگرام دارن ولی در حدی نیست که بخوان سرمایه گذاری کنن و از پکیج های سایر افراد استفاده کنن . ایده خوبیه اگر فردی باشه که بتونه در مدت خیلی کوتاه اصول اولیه رو یاد بده و مدیریت فروشگاه مجازی رو به خود افراد بسپره

یاد بده چه مدلی عکس بذار ، چه مدلی سوال بپرس و هرچیزی که لازمه طرف یاد داشته باشه

حتی ساخت کلیپ با گوشی و...

شبکه های اجتماعی


** وقت شما برای ما بسیار ارزشمند است **

** مطالبی که در ادامه میخوانید صرفا برای سئو بوده و ارزش مطالعه ندارد **


اگر یک شرکت، منابع لازم برای کارکنان یک تیم رسانه های اجتماعی را نداشته باشد، شانس آنها برای موفقیت بسیار کم می شود. این شرکت ها، به عنوان یک جایگزین، می توانند یک مشاور رسانه اجتماعی را استخدام کنند تا به آنها در افزایش حضور در فضاهای مجازی و رشد ترافیک صفحات اجتماعی آنها کمک کند. 



اگر علاقه مند به کار مشاور رسانه اجتماعی هستید، میتوانید از این ایده برای کسب در آمد استفاده کنید. فقط کافیست تا کارهای زیر را انجام دهید تا موفق شوید.

در آغاز کار، با ساختن سبد پرونده خود (رزومه) بپردازید. بسیاری از مشتری ها می خواهند کارهای موفقی را که در گذشته برای دیگران انجام داده اید، ببینند.                                                                                                                                                            

روابط و ایجاد مشتری شما می تواند به زمان نیاز داشته باشد، بنابراین هرچه سریع تر باید بتوانید مشتری جذب کنید. پیوستن به گپ های توییتر در رابطه با موضوعات مرتبط با رسانه های اجتماعی و وبلاگ نویسی مهمان را برای گسترش دسترسی و دیده شدنتان در نظر بگیرید.     


 

اگر امیدوار هستید که یک مشاور موفق رسانه های اجتماعی شوید، اولین کاری که باید انجام دهید ایجاد یک اکانت اینستاگرام و ارسال پست های مکرر است. لوگو یا یک وب سایت حرفه ای، می تواند بعداً اضافه شود

بسیار مهم است که شما تصمیم بگیرید که چه زمان و چگونه می خواهید شغل خود را ایجاد کنید. زمان بندی به طور معمول یکی از دشوارترین فاکتورها در تصمیم گیری برای انتخاب حرکت است.                                                                                                      

اطمینان حاصل کنید که از پیش می دانید که کار شما چقدر بزرگ خواهد بود. مشتری های خود را به طور کامل بررسی کنید. بعضی اوقات ممکن است آنها واقعاً ندانند که چه می خواهند یا نمی خواهند، پس پیشنهادی را ارائه دهید که فکر می کنید برای تجارتشان بهترین است.


برنامه نویسی و خلق هوش مصنوعیحتما این به این مطلب هم سربزنید: برنامه نویسی و خلق هوش مصنوعی
هممون میدونیم چقدر جذابه داشتن یک منشی که کارهامونو انجام بده . یک هوش مصنوعی که بتونه وجود خارجی تصویری هم داشته باشه . مثل هوش مصنوعی که تو فیلم مرد آهنی وجود داشت . این یک ایده آینده داره که همه دارن روش کار میکنن . و البته معلوم نیست که بتونه موفقیت رو به دست بیاره و بتونه به دنیا عرضه کنه


رسانه های اجتماعی



ایجاد فروش بسیار مهم است و برای بسیاری از افراد، شروع کار است. تقاضای زیادی برای مشاوران رسانه های اجتماعی وجود دارد، شما فقط باید بدانید که چگونه آنها را پیدا کنید. با مراجعه به شبکه های اجتماعی، به آنها اطلاع دهید که شما خدمات مشاوره ای ارائه می دهید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط