• حداقل سرمایه : 40 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
امروزه تفاوت بین جنس برند و تقلبی زیاد مشخص نمیشود و به همین علت بسیاری از فروشندگان جنس تقلبی را به جای برند با قیمت های بالا به فروش می رسانند. نرم افزار معرفی و تشخیص برند نرم افزار بسیار کاربردی جهت تشخیص کالا اصل و تقلبی است که حتی اطلاعات مربوط به برند را در اختیار افراد قرار میدهد.

امروزه بازار اجناس برند، گرم تر از همیشه شده و پوشیدن لباس مارکدار، چه از نوع داخلی و چه خارجی، تبدیل به عادت بسیاری از مردم شده است. در کنار این فرایند، فروشگاه های برند نیز رو به گسترش اند و در شهرهای بزرگ و انواع جاده ها سبز میشوند. 

اما چند درصد از اجناسی که تحت عنوان برند خریداری میشوند اصالت دارند؟ بسیاری از آنها مارک های تقلبی دارند که به راحتی توسط برند پوشان قابل تشخیص است، برخی با تغییر در حروف و یا تقلید تایپوگرافی مارک ها کلاهبرداری میکنند. متاسفانه این اتفاق درمیان برندهای آرایشی بیشتر رخ میدهد. 


 نرم افزار ست کردن لباسحتما این به این مطلب هم سربزنید: نرم افزار ست کردن لباس
تصور کنید نرم افزاری وجود داشته باشد که افراد را با برندهای پوشاک دنیا آشنا کرده و با ساختن حساب کاربری وارد نرم افزار شده و با دادن عکس از لباس ،کیف و کفش های خود آنهارا به زیباترین شکل ممکن ست کرده و در اختیار شما قرار میدهد.


تا حالا اسم نرم افزار معرفی و تشخیص برند به گوشتون خورده؟ نرم افزاری را تصور کنید که از طریق عکسبرداری از روی مارک اجناس به شما بگوید آیا واقعا کالای درخواستی برند هست یا نه؟ و آیا اصلا چنین برندی وجود دارد؟ و اگر وجود دارد مربوط به کدام کشور است و چه ویژگی هایی دارد؟ و نظرات مشتریان این برند نسبت به کالا چیست؟ و ...


همه این خدمات میتوانند در یک نرم افزار گرد هم آمده و شروع به کار کند. در صورت پیشرفت نرم افزار معرفی و تشخیص برند، حتی میتوانید در سطح جهانی فعالیت کنید.


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط