• حداقل سرمایه : 300 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
پرورش گیاهان و میوه هایی که توی ایران کمیابن یک ایده پولسازه . مثل پرورش میوه اژدها و یا میوه هایی که تاحالا اسمشونم نشنیدیم . این میوه ها همیشه مشتری خودشونو دارن

پرورش گیاهان و میوه هایی که توی ایران کمیابن یک ایده پولسازه . مثل پرورش میوه اژدها و یا میوه هایی که تاحالا اسمشونم نشنیدیم . این میوه ها همیشه مشتری خودشونو دارن




** وقت شما برای ما بسیار ارزشمند است **

** مطالبی که در ادامه میخوانید صرفا برای سئو بوده و ارزش مطالعه ندارد **

 ایده های زیادی برای کشاورزی وجود دارد که چند مورد از آن را در اینجا به شما معرفی میکنیم:

کشاورزی یا زراعت شهری

کشاورزی شهری، پردازش و توزیع مواد غذایی در محدوده یا اطراف یک روستا، شهر و یا یک شهرستان می باشد. علاوه بر این، همراه با کشاورزی شهری می توان دامپروری، پرورش موجودات آبزی و باغ داری نیز انجام داد. کشاورزی شهری به دو روش موجب ایمنی مواد غذایی می شود: اول باعث افزایش مواد غذایی موجود و در دسترس برای مردم ساکن شهر می شود و دوم باعث می شود تا سبزیجات و میوه های تازه به سرعت در دسترس مصرف کنندگان شهری قرار بگیرند. 

کشاورزی

فروش میوه های تازه

با داشتن مهارت کم و رعایت بهداشت، می توان پول زیادی را از این راه به دست آورد. زیرا بسیاری از افراد مصرف میوه های فصلی و تازه را دوست دارند. بسیاری از مردم نیز خوردن آب میوه ها را ترجیح می دهند بنابراین اگر شما وسایل و امکانات این کار را دارید، می توانید از این طریق به کسب درآمد بپردازید.

پرورش میوه

پرورش  گیاهان و گل ها 

با استفاده از تجهیزات مناسب در گاراژ خانه خود و یا ساخت یک مکان مخصوص، شما می توانید گیاهان را پرورش داده و آن ها را خشک شده یا خشک نشده به صورت بسته بندی شده، به مصرف کنندگان و یا فروشگاه های بزرگ بفروشید. همچنین می توانید دانه های گیاهان را تهیه کنید و گیاهان را تا مرحله نهال پرورش داده و سپس آن ها را به فروش برسانید. اگر شما فضای بازی داشته باشید، می توانید انواع گل ها را پرورش داده و آن ها را به صورت خشک شده به فروش برسانید. 


 تولید و پرورش آلوئه وراحتما این به این مطلب هم سربزنید: تولید و پرورش آلوئه ورا
تولید آلوئه ورا فرصت سرمایه گذاری جذابی است. تولید این گیاه مزایای اقتصادی فراوانی داشته و با هر مقدار سرمایه ای قابل انجام می باشد. این گیاه خواص درمانی بهداشتی و غذایی زیادی داشته و کاشت آن نیز مزیتهای اقتصادی فراوانی دارد.


تولید خوراک دام ها

شما می توانید شروع به تولید خوراک برای تغذیه حیوانات پرورشی کنید. با این حال، باید تحقیقات زیادی انجام دهید تا یک محصول خوب و سالم و سرشار از مواد مغذی که از رشد سریع و سالم حیوانات حمایت می کند، تولید کنید. مواد مورد نیاز شامل ذرت، سویا، استخوان ماهی، ذرت خوشه ای، بادام زمینی، گندم، برنج، مواد افزودنی و ... می باشد. همه این مواد را می توان در بازار تهیه کرد. هر حیوان خوراک مخصوصی دارد و بنابراین برای تهیه خوراک حیوانی، باید از قبل اطلاعات به دست آورد یا می توان از مکان های فروش مواد اولیه پرسید.


کشاورزی خانگی

راه اندازی مزرعه کوچک پرورش مرغ

راه انداختن یک مرغ داری کوچک کار سختی نیست. شما می توانید در ابتدا از تعداد کمی شروع کنید. تعداد مرغ هایی که در ابتدا تهیه می کنید بستگی به میزان سرمایه شما دارد. 


پرورش مرغ

پرورش قارچ

 با پرورش قارچ می توان سود زیادی به دست آورد. قارچ ها سرشار از مواد معدنی، پروتئین ها، و ویتامین ها می باشند. دو دسته اصلی قارچ وجود دارد: خوراکی و غیر خوراکی که سمی هستند. گاهی اوقات افرادی به اشتباه این قارچ های سمی را از طبیعت جمع آوری می کنند، بنابراین پرورش قارچ برای جلوگیری از این اشتباه ضروری است. نیازهای راه اندازی پرورش قارچ به طور کلی شامل یک مکان تاریک، خاک مخصوص پرورش قارچ، کیسه های پلی اتیلن، بذر قارچ، کود نیتروژنی، آهک، آب، مقیاس توزین و یخچال می باشد.

پرورش گیاه

تولید آرد

شما میتوانید از طریق تبدیل دانه هایی مثل گندم، ذرت، ارزن به آرد شروع به کار کنید. آرد گندم محصولی است که تقاضای بالایی در صنعت پخت و پز دارد. اگر شما قادر به انجام این کار در خانه نیستید، می توانید یک فضای کوچک را اجاره کرده و این کار را انجام دهید و زمانی که کار شما گسترش پیدا کرد، می توانید یک فضای بزرگتر تهیه کرده و این کار را به صورت گسترده تر انجام دهید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط