مراکز شتاب دهنده خصوصی می‌توانند در کنار پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی فعالیت کنند و با تمرکز مالی و برنامه اقتصادی دقیق تری اهداف خود را دنبال کنند همچنین منجر به شکل گیری استارتاپ های مهمی در این حوزه می شوند.

امروزه مساله مسئولیت اجتماعی، اهمیت ویژه ای در سطح جهان دارد و استارتاپ های حوزهٔ کسب و کار اجتماعی، با هدف تغییر و بهبود شرایط اجتماعی، در حال گسترش هستند.

با این وجود کمبود مراکز شتاب دهنده تخصصی، در حوزه بازاریابی اجتماعی در ایران، احساس می‌شود. مراکز شتاب دهنده تخصصی می‌توانند در کنار پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی فعالیت کرده و با تمرکز مالی و برنامه اقتصادی دقیق تری، اهداف خود را دنبال کرده و منجر به شکل گیری استارتاپ های مهمی در این حوزه می شوند.


خبرنامه الکترونیکی حتما این به این مطلب هم سربزنید: خبرنامه الکترونیکی
خبرنامه یا newsletter در واقع ابزاری می باشد تا کسانی که به گزارش ها، رویداد ها یا اخبارها علاقه مند هستند از آن استفاده کنند. در واقع خبرنامه، می تواند یک نشریه داخلی، مجله دوره ای، یا حتی در سازمان، یک اطلاعیه خبری باشد.یکی از ایده های کسب و کار، چاپ خبرنامه الکترونیکی میباشد که خلاقانه، سودآور می باشد و میتوانید این کار را به عنوان یک شغل دوم یا شغل اصلی و مستقل داشته باشید.



نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط