• حداقل سرمایه : 0 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
ویراستاری نوعی هنر نویسندگی است، زیرا ویراستار با مهارت خود در نگارش و تسلطی که بر دستور زبان دارد، می‌تواند هر نوشته‌ای را مرتب کرده، خطاهای آن را تصحیح و به آن نظم دهد. زمانی که شما به عنوان ویراستار متنی را ویراستاری می‌کنید، باید اشتباهات نگارشی و دستوری را اصلاح کنید، بنابراین باید مهارت کافی را در ویرایش متون داشته باشید.

قدم اول در ویراستاری، مطالعه دقیق متن می‌باشد. گاهی در میان متن‌ها واژه‌ای ناخوانا وجود دارد که چشم ما به دلیل حرکت سریع، از آنها می‌گذرد. در هنر ویراستاری، نباید حتی یک نقطه را از قلم بیافتد. هدف از ویراستاری یک متن، رفع ایرادات متن است.         

نویسندگی

طراحی سایت ایده جالب کسب و کار


اگر شما به دنبال شغلی پاره وقت هستید که بتوانید در خانه آن را انجام دهید، ویراستاری ایده‌ای خلاقانه و پولساز میتواند باشد. برای مثال شما میتوانید کتب نویسندگانی را که درک درستی از کاری که ویراستار انجام می‌دهد ندارند، ویراستاری کنید؛ چون آن‌ها نمی‌دانند از چه راه‌هایی متن آن‌ها بهتر میشود و شاید گاهی نتوانند تشخیص دهند چرا متن آن‌ها رد می‌شود و مورد قبول قرار نمی گیرد. 

ویراستار

ویرایش، در واقع مجموعه‌ای پیچیده از کارهاست و هیچ‌کس بدون تجربه کافی، نمیتواند در تمام آن زمینه ها مهارت داشته باشد. قدم اول در ویراستاری متن، این است که فرد فهم کافی برای درک متن را داشته باشد. ویراستار باید کتاب‌خوان باشد و بر زوایای مختلف زبان برای بیان مفاهیم، تسلط کامل و کافی داشته باشد.


کتاب‌خانه الکترونیکی یا eBookحتما این به این مطلب هم سربزنید: کتاب‌خانه الکترونیکی یا eBook
طراحی یک کتابخانه آنلاین یک ایده جذاب برای کسانیه که اهل مطالعن . به شرطی که چیزایی که موقع کتاب خوندن فیزیکی انجام میدیم رو بتونیم تکرار کنیم . خط بکشیم زیر جمله های مهم ، سر خطمون رو نگه داریم ، بتونیم چند تا کتاب رو باز نگه داریم و...


ویراستاری کتاب

خبرنامه الکترونیکی ایده سودآور کسب و کار


ویرایش از نظر درآمد، وابستگی زیادی به صنعت نشر کشور دارد و در صورتی که نشر رونق داشته باشد، این حرفه هم رونق بیشتری می گیرد. ویراستاری برای کسانی که در آن حرفه‌ای باشند، می‌تواند شغل درآمدزای خوبی باشد. از آنجایی که ویرایش نیاز به زمان و مکان خاصی ندارد، میتوانید آن را به عنوان شغل دوم خود انتخاب کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط